جمال یوسفی:
مدیریت بیمه ایران استان کرمانشاه گفت: بیمه ایران در راستای ارائه خدمات به مردم شریف استان در ده ماهه ساله ١٣٩٩، ٣۴٠ میلیارد تومان خسارات بیمه ای پرداخت کرده است.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 02 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه   جمال یوسفی در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارکه فجر ضمن گرامیداشت این ایام، نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و کمک به دستگاه ها و مردم را مهم و ارزنده دانست و اظهار داشت: در ایام شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم تا خسارات مردم زمین نماند و نیاز مردم مرتفع شود، بیمه ایران تنها دستگاه اجرایی بود که چندین بار با ستاد مقابله با کرونا مذاکره کرد تا در شرایط مختلف کرونایی حضور صد در صدی داشته باشد.

وی افزود: بر همین اساس نرم افزارهایی طراحی کردیم تا در هر ساعتی از شبانه روز خدمات به مردم ارائه شود تا کنون 340 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده ایم. (هفته ای حداقل 8 میلیارد تومان پرداخت کردیم) بحث الکترونیکی و پرداخت بدون حضور مردم را از 5 میلیون تومان به 50 میلیون تومان افزایش و میزان مراجعات مردم را کاهش دادیم. همکاران بیش از 40 درصد بیمار شدند.

مدیر کل بیمه ایران با اشاره به اینکه خدمات این مرکز خدمات مردمی است، بیان داشت: بنابراین باید 100 درصد پای کار باشیم، همچنین قصد داریم انقلابی را رقم بزنیم که در استان تهران و خوزستان آغاز شدهو بر اساس آن در محل تصادف با ارسال عکس، بلافاصله و به صورت آنلاین خسارات پرداخت می شود.که به یاری خدا این طرح در استان کرمانشاه نیز به زودی پیاده می شود و با اعتماد مردم از 3 میلیون تومان به مبالغ بیشتر افزایش می یابد.


این مسئول با تاکید بر اینکه باید خدمت به مردم را در دستور کار جدی خود برای کسب رضایت خدای متعال و نهایتا مردم قرار دهیم، بیان داشت: موضوع مهم دیگر بحث نداشتن بیمه نامه، گواهینامه و تصادفات است که بر اساس آن وسائط نقلیه باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و این نیازمند کمک همه دستگاه ها است، جدیدا هم سرقت ها از اموال مردم و دولت به شکل منقول و غیر منقول افزایش یافته تا جایی که دستگاه های امنیتی نامه ارسال کرده اند تا دستگاه های اجرایی، اموال خود را حفظ کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تا کنون در سطح استان تمامی خسارات بیمه ای را پرداخت کرده ایم، ابراز داشت: بهتر است تمامی کارخانجات تحت پوشش قرار گیرند. باید اشاره کنم در 14 روز خسارات مردم زلزله زده را نیز پرداخت کردیم، در واقع تمام تلاشمان را برایکسب اعتماد و اطمینان مردم کردیم.

یوسفی در پایان از اجرای یک برنامه جدید خبر داد و گفت: از مردم می خواهیم قبل از اینکه پرونده شان به ثبت اسناد و دادگاه برود به بیمه ایران رجوع کرده و با تخفیفات بسیار عالی، دیون خود را پرداخت کنند،
این تخفیفات بین 50 تا 70 درصد است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار