نخستین المپیاد ورزشی مجازی دانش‌آموزی یادواره دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده مهابادی با هدف ارتقای سلامت‌ دانش آموزان‌ در اردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 02 February 2021

مدیر آموزش و پرورش اردستان در حاشیه برگزاری این المپیاد در سالن ورزشی ارشاد با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب نظام‌ به ورزش مدارس اهمیت ویژه ای داده شد، افزود: آموزش و پرورش این شهرستان در راستای توجه به سلامت دانش‌آموزان اقدام به برگزاری نخستین المپیاد ورزشی مجازی فخری‌زاده مهابادی کرد.

علی اصغر مومنیان افزود: نزدیک به ۸۰۰ دانش‌آموز به طور آنلاین از طریق فضای مجازی این المپیاد را مشاهده کردند که‌ نشان از علاقه و توجه زیاد دانش‌آموزان به چنین برنامه‌های ورزشی دارد.

وی ادامه داد: برای برگزاری این برنامه ورزشی با شرکت ۲۰ دانش‌آموز، افراد و اداره‌های مختلف از جمله اولیای دانش آموزان، امام جمعه و بسیج شهر مهاباد، اداره ورزش و جوانان، سپاه پاسداران، بهداشت و درمان، کارشناسی تربیت بدنی و سلامت اداره  و مدیران مدرسه‌ها  همکاری داشتند.

مدیر آموزش و  پرورش اردستان اظهار داشت: امروزه که نوع آموزش از حضوری به مجازی تغییر یافته و سبب ارتباط بیشتر مسوولان با والدین دانش‌آموزان‌ از  طریق فضای مجازی شده است، ورزش باید جدی گرفته و  در منزل اجرا  شود تا دانش‌آموزان دچار اضافه وزن‌ و مشکلات بعدی آن نشوند.

رییس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز گفت: اردستان سابقه طولانی در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن دارد و شهدای زیادی از شهید مدرس تا فخری‌زاده مهابادی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

رضا عابدی افزود: آموزش و پرورش از سال ۱۳۹۰ همه برنامه خود را در مبنای  سند تحول بنیادین اجرایی کرده در این راستا المپیادهای ورزشی درون مدرسه و برون مدرسه و کلاس‌های تربیت بدنی را به منظور حفظ سلامت و تندرستی دانش آموزان  برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا مدرسه‌ها را با وضعیت جدیدی مواجه کرد و پیگیری موضوع تربیت‌بدنی از طریق سامانه شاد به منظور جلوگیری از افزایش وزن دانش آموزان ضرورت داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار