لیگ برتر فوتبال؛
لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۸ دیدار وارد هفته چهاردهم می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 02 February 2021

به گزارش تابناک سمنان بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال روز‌های پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شوند و تیم پرسپولیس مهمان تراکتور است و استقلال پذیرای تیم نساجی خواهد بود.

تراکتور- پرسپولیس/ ورزشگاه یادگار امام، پنجشنبه ساعت ۱۵

دیدار حساس و مهم تراکتور و پرسپولیس، روز پنجشنبه برگزار می‌شود. هر ۲ تیم به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی هستند و برای رسیدن به هدف خود با تمام قوا در زمین مسابقه حضور می‌یابند.

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته شکست خانگی برابر آلومینیوم اراک متحمل شد و با ۱۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

شاگردان شجاعی قصد دارند با برتری برابر سرخپوشان پایتخت، علاوه بر جبران شکست هفته قبل در کورس مدعیان قهرمانی بمانند؛ اما کار سختی برابر پرسپولیسی‌ها دارند.

مسعود شجاعی مربی- بازیکن تراکتور به احتمال زیاد برابر تیم پرسپولیس بازی می‌کند.  به طور حتم اشکان دژاگه هم به این بازی می‌رسد و سرخپوشان تبریزی با حضور کاپیتان‌های خود به مصاف شاگردان گل محمدی می‌روند.

محمدرضا اخباری، دروازه بان  تراکتور با وجود شکستگی بینی برابر پرسپولیس بازی می‌کند؛ اما هادی محمدی به این بازی نمی‌رسد. حمید بوحمدان هم به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش برابر پرسپولیس نیست. سعید مهری همچنان محروم است و نمی تواند برای سرخپوشان تبریزی بازی کند. 

تراکتور- پرسپولیس؛ سرخپوشان سوار بر تراکتور به صدر می‌رسند؟ / استقلال- نساجی مازندران؛ فکری و نساجی به هم رسیدند

در آن طرف، تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته در دقایق پایانی بازی توانست برد باارزشی را در خانه برابر ماشین سازی به دست آورد و با ۱۸ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

شاگردان گل محمدی با روحیه بالا به مصاف سرخپوشان تبریزی می‌روند تا با پیروزی در این بازی، جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند و در کورس مدعیان قهرمانی قرار می‌گیرند.

البته باشگاه پرسپولیس به علت بدهی به بودیمیر، بازیکن خارجی خود با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه شده است و این  موضوع  می‌تواند در روحیه سرخپوشان تاثیرگذار باشد.

حسین کنعانی زادگان به علت مصدومیت  به بازی با تراکتور نمی‌رسد.

جدال گل محمدی و شجاعی، مربیان جوان لیگ برتر در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

تراکتور- پرسپولیس؛ سرخپوشان سوار بر تراکتور به صدر می‌رسند؟ / استقلال- نساجی مازندران؛ فکری و نساجی به هم رسیدند

شهر خودرو – مس رفسنجان/ ورزشگاه امام رضا(ع)، پنجشنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال شهر خودرو هفته گذشته با پیروزی پرگل برابر سپاهان در اصفهان،  دست به کار بزرگی زد. این تیم مشهدی با ۱۸ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

روحیه شاگردان رحمتی با برد برابر سپاهان افزایش یافته است و قصد دارند برابر مس رفسنجان به برتری دست یابند تا  رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

چند روز پیش تعدادی از مدیران شهر خودرو بازداشت شده‌اند و حاشیه‌هایی برای این تیم مشهدی ایجاد شده است. باید دید این موضوع در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است یا نه!

علاوه بر این، اکبر قاسمی به علت محرومیت قادر به همراهی تیم شهر خودرو در بازی روز پنجشنبه نیست و حسن جعفری و فرامرزی هم مصدومان این تیم مشهدی هستند.

در آن طرف، تیم مس رفسنجان هفته گذشته برابر صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

این تیم کرمانی قصد دارد با امتیاز مشهد را ترک کند، اما کار سختی برابر شاگردان رحمتی دارد.

تاپ7

ذوب آهن- سپاهان / ورزشگاه فولاد شهر، جمعه ساعت ۱۵

دربی اصفهان میان تیم‌های فوتبال ذوب آهن و سپاهان روز جمعه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود.

پیروزی در این بازی برای هر ۲ تیم اصفهانی اهمیت دارد تا وضعیت خود را سر و سامان بدهند.

تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته توانست با برتری برابر نساجی اولین برد خود را در لیگ برتر فوتبال جشن بگیرد و  همین پیروزی باعث شد که رحمان رضایی، سرمربی ذوب آهن در سمتش ماندگار شود.

البته جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن برکنار شد و مجتبی فریدونی جانشین او شده است.

شاگردان رضایی قصد دارند دربی اصفهان را پیروز شوند تا دومین برد خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آورند؛ اما کار سختی برابر همشهری خود پیش رو دارند.

رحمان رضایی، سرمربی ذوب آهن و مجتبی حق دوست به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود در دربی اصفهان نیستند و رضایی باید از روی سکو‌ها نظاره گر بازی تیمش باشد.

در آن طرف، تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته با شکست سنگین برابر شهر خودرو فرصت صدرنشینی را از دست داد. این تیم اصفهانی قصد دارد با برتری در دربی اصفهان علاوه بر جبران شکست هفته قبل به صدر جدول صعود کند.

رحمان احمدی، مربی دروازه بانان سپاهان به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در دربی اصفهان نیست.

جدال نویدکیا و رضایی، مربیان جوان در دربی اصفهان جذاب و دیدنی خواهد بود.

تاپ7

آلومینیوم اراک – سایپا / جمعه ساعت ۱۵

تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته با پیروزی برابر تراکتور در تبریز دست به کار بزرگی زد. این تیم با برتری مقابل سایپا قصد دارد روند رو به رشد خود را ادامه بدهد.

در آن طرف، نارنجی پوشان سایپا هفته گذشته در ورزشگاه خانگی خود برابر گل گهر سیرجان شکست خوردند و با ۱۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفتند.

شاگردان صادقی قصد دارند شکست هفته قبل را جبران کنند، اما کار سختی در اراک پیش رو دارند.

تاپ7

پیکان- ماشین سازی تبریز/ جمعه ساعت ۱۵

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر فولاد به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

خودرو سازان قصد دارند با برتری برابر ماشین سازی رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

در آن طرف، تیم فوتبال ماشین سازی هفته گذشته در دقایق پایانی برابر پرسپولیس شکست خورد و با ۴ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

تیم ماشین سازی تاکنون هیچ پیروزی در لیگ برتر فوتبال به دست نیاورده است. این تیم تبریزی قصد دارد اولین برد خود را برابر پیکان جشن بگیرد، اما با حریف سرسختی مواجه است.

تاپ7

گل گهر سیرجان- نفت مسجد سلیمان/ جمعه ساعت ۱۵:۳۰

تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته بعد از چند هفته توانست برابر سایپا به برتری دست یابد و با ۱۸ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

شاگردان قلعه نویی قصد دارند با برتری برابر تیم نفت مسجد سلیمان روند رو به رشد خود را ادامه بدهند، اما با حریف سرسختی مواجه هستند.

آرمین سهرابیان، بازیکن گل گهر سیرجان همچنان محروم است و نمی تواند تیمش را برابر نفت مسجد سلیمان همراهی کند. 

در آن طرف، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته توانست استقلال، صدرنشین لیگ برتر فوتبال را متوقف کند و با ۱۷ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

تیم نفت مسجد سلیمان قصد دارد با دست پر به شهر خود بازگردد، اما کار سختی پیش رو دارد.

تاپ7

صنعت نفت آبادان- فولاد/ جمعه ساعت ۱۶

دربی جنوب بین تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و فولاد روز جمعه برگزار می‌شود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته برابر مس رفسنجان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

برزیل ایران در صورت پیروزی برابر تیم فولاد در  دربی جنوب، صدر نشین لیگ برتر می‌شود؛ به شرطی که استقلال و سپاهان برابر حریفان خود نتیجه نگیرند.

در آن طرف، تیم فولاد هفته گذشته برابر پیکان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

تاپ7

استقلال- نساجی مازندران/ جمعه ساعت ۱۷

تیم فوتبال استقلال  با وجود این که هفته گذشته برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی دست یافت، اما همچنان با ۲۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

آبی پوشان پایتخت قصد دارند با پیروزی برابر تیم نساجی صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبت کرده و دل هواداران خود را شاد کنند.

محمود فکری، سرمربی استقلال مقابل  نساجی، تیم سابقش قرار می‌گیرد. شناخت او از تیم سابقش می‌تواند در نتیجه گیری استقلال تاثیر گذار باشد.

در آن طرف، تیم فوتبال نساجی مازندران با وجود تغییرات در کادر فنی خود و حضور مجید جلالی در این تیم شمالی همچنان نتیجه نمی‌گیرد و با ۹ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

شاگردان جلالی برابر تیم ذوب آهن شکست خوردند. آن‌ها قصد دارند با برتری مقابل استقلال، باخت هفته قبل خود را جبران کنند، اما کار سختی برابر صدرنشین رقابت‌ها دارند.

علاوه بر این، جلالی ۴ بازیکن خود از جمله نیما میرزازاد، روزبه شاه‌علیدوست، آرمان قاسمی و امیرحسین موسی‌زاده را کنار گذاشته است و تکلیف این بازیکنان به زودی مشخص می‌شود.

جدال فکری و آقامعلم در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار