در این مقاله گروه تحقیقاتی لایت هوم شما را با چراغ حیاطی و باغچه ای مدرن آشنا می کند، تا بهتر از فناوری و تکنولوژی روز استفاده کنید.
کد خبر: ۹۳۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 01 February 2021

در دنیای مدرن امروزی که همه تلاش دارن سبک شیک و لاکچری را برای منازل و ویلا های خود به ارمغان آورند. فضا سازی و نورپردازی حیاط و باغچه ها از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار می باشد. تصور کنید شما هزینه زیادی برای چمن و گل آرایی و سنگ فرش فضای مورد نظر انجام داده اید ولی نور پردازی نداشته باشد، گویا شما کاری انجام نداده اید چون جلوه ای برای نمایش ندارد. در این مقاله گروه تحقیقاتی لایت هوم شما را با چراغ حیاطی و باغچه ای مدرن آشنا می کند، تا بهتر از فناوری و تکنولوژی روز استفاده کنید.

زیبایی دو چندان حیاط و باغچه با چراغ های پارکی مدرن

چراغ پارکی مدرن با استفاده از طراحی مدرن ساخته شده است تا هماهنگی مناسبی با محیط های امروزی داشته باشد. بر خلاف نام آن کاربرد چراغ پارکی به پارک ها محدود نشده و در بوستان ها، ویلا، حیاط و بسیاری مکان ‌های دیگر استفاده می شود. بهترین وسیله برای ایجاد روشنایی مناسب در حیاط و باغچه منازل و ویلا ها، که در شب نیاز به روشنایی دارند استفاده از چراغ پارکی و حیاطی می باشد.

زیبایی دو چندان حیاط و باغچه با چراغ های پارکی مدرن

چرا بهتر است از چراغ حیاطی و باغچه ای استفاده کنیم؟

چراغ باغی و حیاطی مدرن هم جنبه کاربردی داشته و اطراف خود روشن می کند و هم نقش بسیار زیادی در زیباسازی فضا و محیط های شخصی دارد. چراغ های پارکی مدرن در انواع ارتفاع و با شدت های نور گوناگون ساخته شده اند  و به همین دلیل کاربرد آن در هر فضا می تواند با ارتفاع آن هماهنگی داشته باشد. معمولاً از حباب های پلی کربنات در این ساخت چراغ های مدرن استفاده شده و برای افزایش یا کاهش روشنایی از لامپ های کم مصرف یا ال ای دی استفاده می شود. البته شایان ذکر است که در طراحی و ساخت محصولات جدید در خود چراغ های حیاطی و باغچه ای از نور ال ای دی استفاده شده که هم باعث زیبا تر شدن چراغ و هم از طول عمر بالایی برخوردار شده اند. این چراغ ها نور یکنواختی به محیط پیرامون خود ساطع می کنند بنابراین برای محیط های ذکر شده بسیار مناسب هستند. نوع دو طرفه این چراغ ها کاربرد بیشتری برای پارک ها دارد و اطراف خود را به طور کامل روشن می کند.

زیبایی دو چندان حیاط و باغچه با چراغ های پارکی مدرن

چراغ حیاطی و باغی مدرن را از کجا تهیه کنیم؟

ایران یکی از تولیدکنندگان چراغ های حیاطی و باغچه ای مدرن بوده و حتی صادرات چراغ پارکی به کشورهای دیگر نیز انجام می شود. بنا بر این اگر برای روشنایی بهتر یا تزئینات فضای مورد نظر خود نیاز به چراغ باغچه ای مدرن دارید. بهترین راهکار این است که به سایت لایت هوم نگاهی انداخته و محصولات متنوع چراغ باغی و باغچه ای مدرن را ببینید، زیرا در لایت هوم تمامی خواسته های شما از تنوع مدل، رنگ، ظاهر، برند گرفته و حتی تنوع قیمت در نظر گرفته شده است. چراغ حیاطی و پارکی مدرن که در این سایت موجود می باشد، متعلق به بهترین برند ها با بالاترین کیفیت است که توسط فروشندگان و تولیدکنندگان برجسته تولید می شود. اگر تصمیم به خرید چراغ محوطه ای گرفته ‌اید و هنوز در مورد گزینه نهایی خود به جمع بندی کامل نرسیده‌ اید،  می توانید با بخش فروش ما تماس گرفته و تنها به چند سؤال در این زمینه پاسخ دهید. از قبیل محل نصب چراغ، تعداد چراغ ‌های استفاده شده و نوع چراغ انتخاب شده و ... مواردی هستند که در اینجا باید به آن ها توجه شود. و برای شما مشخص می شود که کدام چراغ ها بهترین گزینه ممکن است.

زیبایی دو چندان حیاط و باغچه با چراغ های پارکی مدرن

تنوع قیمت چراغ پارکی و حیاطی بر چه اساسی می باشد؟

قیمت چراغ پارکی مدرن با توجه به مواد سازنده آن و همچنین ارتفاع، جنس حباب و لامپ های به کار رفته در آن هم می تواند بسیار متغیر باشد. چراغ پارکی و محوطه ای مدرن یکی از المان های مهم و اساسی در زیبا سازی محوطه ها، فضاهای سبز و حتی نمای بیرونی ساختمان ها می باشند که استفاده از آنها علاوه بر تامین روشنایی محیط به زیباتر شدن محوطه اطراف نیز کمک می کند، چراغ حیاطی و پارکی مدرن یکی از انواع چراغ های ساختمانی و محوطه ای هستند که کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی دارند.

انواع چراغ محوطه ای و پارکی بسته به کاربردشان باید دارای کیفیت بالایی باشند زیرا این دسته از چراغ ها به عنوان روشنایی ویلاها ، تراس ها یا حیاط ها استفاده می شوند و به دلیل قرا گرفتن در فضای باز باید مقاومت بالایی نسبت به گرد و خاک، باد و باران داشته باشند. به همین دلیل از آلومینیوم دایکاست شده یا فلزات ضد آب و ضد زنگ در ساختمان این چراغ ها استفاده می شود. به این نوع از چراغ ها که ضد آب و ضدگرد و غبار هستند. چراغ های حیاطی و پارکی مدرن با درجه حفاظت، یا همان IP دار می گویند، که برای استفاده در فضاهای بیرونی بسیار مهم و ضروری می باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار