آمار تشنه دل در گفتگوی خبری؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از دهه فجر سال گذشته تا کنون در حدود ۲۹۴ میلیون دلار کالا از این استان صادر شده است.
کد خبر: ۹۳۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 01 February 2021
گمرک: چین، کشور اول صادرات و واردات ایران - تابناک | TABNAK
 
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکز استان ضمن بیان گزارشی از دستاورد‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت استان افزود: ۲۵۴ هزار تن کالا به ارزش ۲۹۴ میلیون دلار طی یکسال گذشته از استان صادر شده است.
وی خاطر نشان کرد: بیشترین کالا‌های صادراتی استان از قبیل سود سوزآور، کابل زمینی، کربنات دی سدیم، محصولات یکبار مصرف، هیدروکربن سبک، کابل، سیلیسیوم، کولر آبی، پودر لباس شویی، شیرینی و شکلات، قطعات و اجزا از آهن و فولاد و ... است که به کشور‌های افغانستان، عراق، امارات، ترکیه، پاکستان، چین، انگلستان، هند، کرواسی، صربستان هنگ کنگ، ارمنستان، آذربایجان، ایتالیا و ... صادر گردیده است.
علی تشنه دل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از فجر ۹۸ تا فجر ۹۹، ۱۶ هزار تن کالا به ارزش ۶۱ میلیون دلار به استان وارد و از گمرک ترخیص گردیده است که عمده کالا‌های وارداتی شامل اجزا و قطعات ماشین و دستگاه‌های برقی، پنبه حلاجی نشده یا شانه نزده، اجزا قطعات ترانسفور ماتور‌ها، پروپیلن، لقا کننده‌ها و مبدل‌های استاتیک برقی، تنظیم کننده ولتاژ، روغن ترانسفور ماتور و ... بوده است.
تشنه دل ادامه داد: در این مدت، ۳۵۵۹ فقره سفارش واردات کالا به ارزش ۶۰۹ میلیون دلار در استان به ثبت رسیده است و ۱۵۴ فقره کارت بازرگانی صادر شده است که ۱۱۰ فقره تمدید و ۴۴ فقره نیز ایجادی بوده است.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار