کارتن سازی و سفارش کارتن بسته بندی امروزه به دلیل تنوع در بسته بندی محصولات از رونق بالایی برخودار است. شرکت و کارخانه های کارتن سازی متعددی در نقاط مختلف کشورمان ایران بستر شغلی مهمی را برای افراد جویای کار فراهم آورده اند. شرکت کارتن سازی گلبرگ باکس یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع کارتن در ایران است.
کد خبر: ۹۳۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 01 February 2021

کارتن سازی و سفارش کارتن بسته بندی امروزه به دلیل تنوع در بسته بندی محصولات از رونق بالایی برخودار است. شرکت و کارخانه های کارتن سازی متعددی در نقاط مختلف کشورمان ایران بستر شغلی مهمی را برای افراد جویای کار فراهم آورده اند. شرکت کارتن سازی گلبرگ باکس یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع کارتن در ایران است.

بهترین کارتن سازی | انتخاب بهترین کارتن و جعبه برای محصولات

تولید انواع کارتن در کارتن سازی گلبرگ باکس

در کارتن سازی گلبرگ انواع کارتن ها شامل؛

  • کارتن های مواد غذایی
  • کارتن بسته بندی میوه صادراتی
  • کارتن بسته بندی تخم مرغ
  • کارتن بسته بندی لوازم خانگی
  • کارتن میوه و تره بار
  • کارتن اسباب بازی
  • کارتن لامپ و جعبه لامپ
  • کارتن دایکاتی
  • کارتن لمینتی

همچنین از سوی مشتریان و تولید کنندگان محصولات مختلف سفارش کارتن بسته بندی به کارتن سازی گلبرگ باکس داده می شود.

این کارخانه کارتن سازی محصولات متنوع خود را به دو روش مستقیم (ایجاد نمایندگی فروش در نقاط مختلف کشور) و به صورت اینترنتی به فروش می رساند. در حال حاضر روش فروش اینترنتی کارتن ها، رونق خوبی داشته و بیشتر افراد از این طریق سفارش تولید یا خرید کارتن مورد نظر خود را می دهند.

سفارش انواع کارتن بسته بندی در گلبرگ باکس

  1. کارتن لامپ و جعبه بسته بندی لامپ

کارتن بسته بندی لامپ باید دارای جذابیت و استحکام قابل قبول باشد تا هنگام جابه جایی لامپ ها آسیب نبینند. جنس جعبه بسته بندی لامپ بر اساس کاربرد و اندازه آن از کرافت، پشت طوسی، ای فلوت تولید می شود. انواع کارتن لامپ شامل جعبه لامپ ساده، جعبه پنجره ای، جعبه لوکس، جعبه کرافت و جعبه مادر می باشد.

  1. کارتن اسباب بازی

برای بسته بندی اسباب بازی های مختلف  از کارتن هایسه لایه و پنج لایه، دایکاتی، جعبه مقوایی، لمینتی یا چاپی در ابعاد مشخص برای بسته بندی اسباب بازی های مختلفی مانند بازی های فکری، ماشین کنترلی، عروسک، خونه سازی، تفنگ های آبی و بادی، جورچین، پازل، آدم آهنی استفاده می شود  که شیک ترین و جذاترین  آن ها کارتن لمینتی است.

کارتن سازی گلبرگ باکس در تولید و طراحی کارتن اسباب بازی  از رنگ آمیزی، چاپ منظره و عکس ‌ها و شخصیت‌ های کارتونی بر روی جعبه‌ های بسته بندی اسباب بازی بهره می برد که می تواند از لحلظ روانشناسی بر روی جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار باشد.

  1. کارتن تخم مرغ

کارتن تخم مرغ در دو نوع چاپی و بدون چاپ مورد استفاده تولید کنندگان تخم مرغ و مرغداری ها قرار می گیرد. این کارتن ها باید از استحکام و مقاومت بالایی برخودار باشند تا جابه جایی تخم مرغ ها با اطمینان بیشتری صورت گیرد. مرغداری هایی که به دنبال برند شدن و معرفی نام تجاری خود هستند، هنگام سفارش کارتن از شرکت تولید کننده در خواست طراحی روی کارتن را می نمایند.

برای تولید کارتن تخم مرغ باید از ورق های کاغذ درجه یک، غیر بازیافتی و باکیفیت استفاده شود. بیشتر کارتن های تخم مرغ را با کارتن سه لایه و چاپ سیلک یا فلکسو طراحی و تولید می کنند.

بهترین کارتن سازی | انتخاب بهترین کارتن و جعبه برای محصولات

  1. کارتن میوه و تره بار

انواع مختلف کارتن بسته بندی میوه و تره بار

برای تولید کارتن و جعبه بسته بندی میوه از متریال مختلفی استفاده می شود؛ که هر یک دارای ویژگی های خاصی است. در ادامه انواع کارتن های مناسب بسته بندی میوه و تره بار را بر اساس جنس کارتن معرفی می کنیم.

  1. کارتن سه لایه تک ردیفه با چهار رنگ چاپ:

جنس این نوع کارتن ها از ورق سه لایه با رویه سفید و چاپ افست ساخته می شود که باید همراه شانه استفاده شود. با توجه به محدودیت ابعاد شانه موجود در بازار، کارتن ساخته شده اغلب در دو اندازه ۴۸ در ۲۸ و ۲۴ در ۳۴ می باشد. هزینه حمل میوه و صیفی جات به وسیله کارتن سه لایه تک ردیفه در مقایسه با انواع کارتن های دیگر بالاتر است؛ زیرا این مدل کارتن ها به شکل چسب شده به دست مشتری می رسد.

  1. کارتن میوه تک یا دو ردیفه ساده سه لا:

قیمت ارزان جنس سه لایه قهوه ای بدون چاپ یا چاپ تک رنگ افست که در کارتن میوه تک یا دو ردیفه ساده سه لا استفاده می شود؛ سبب ارزان قیمت بودن این نوع کارتن شده است.

کارتن میوه تک یا دو ردیفه ساده سه لا در بسیاری مواقع بدون شانه استفاده می شود و معمولا مصرف داخلی دارد.

  1. کارتن سه یا پنج لایه درب دار چاپ چهاررنگ:

جنس کارتن سه یا پنج لا درب دار میوه، با رویه سفید و چاپ رنگی بوده و چنانچه با شانه استفاده شود ابعاد آن ۴۸ در ۲۸ و ۲۴ در ۳۴ است.

  1. کارتن زیره رویه:

جعبه بسته بندی میوه صادراتی لایه زیر معمولا از کارتن پنج لایه با اسقامت بالا ساخته می شود. کاربرد کارتن زیره رویه اغلب برای صادرات و با شانه بصورت چند ردیفی استفاده می گردد. درب این نوع جعبه بسته بندی میوه از کارتن با رویه سفید وچاپ رنگی می باشد.

  1. جعبه رنگی دایکاتی درب دار:

این نوع جعبه یا کارتن بسته بندی میوه و تره بار دارای چاپ عالی و درب باز شو فانتزی است. جعبه رنگی دایکاتی درب دار به منظور بسته بندی لوکس یا صادراتی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

اهداف و چشم انداز گلبرگ باکس

  • تمرکز بر اجرای خواسته های مشتریان و افزایش رضایتمندی آن ها
  • ارتقا سطحکیفیت کارتن ، بهبود مداوم مدیریت کیفیت و دستیابی به حداقل ضایعات
  • ضمانت انجام تعهدات در مقابل خریدار در حداقل زمان جهت خلق ارزش
  • تامین آرامش و رفاه پرسنل
  • تکریم منابع انسانی و احترام متقابل
  • تعهد و وفاداری (کارکنان، مشتریان)
  • توجه به شایسته سالاری
  • نهادینه شدن باورهای سازمانی

اهمیت صنعت کارتن سازی

صنعت کارتن سازی از زیر مجموعه های صنایع بسته بندی محسوب می شود، استفاده از کارتن جهت بسته بندی محصولات مختلف از دیر باز مورد توجه بوده است.

معمولا از کارتن های چند لایه به منظور محافظت محصولات در زمان حمل و نقل و انبار کردن و همچنین راحت تر شدن وکاهش زمان بسته بندی استفاده می شود.

نکاتی برای سفارش کارتن بسته بندی

  1. طراحی کارتن و جعبه بسته بندی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید هنگام سفارش کارتن مدنظر قرار داد موضوع طراحی کارتن است. چرا که طراحی خلاقانه و حرفه ای می تواند روی جذب مشتری و افزایش فروش محصول تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در گلبرگ باکس طراحانی در رشته های متنوع گرافیکی کار طراحی و چاپ روی کارتن ها را انجام می دهند که دارای دانش ومهارت لازم در طراحی می باشند.

  1. انتخاب جنس کارتن و مقوا

جنس کارتن بسته به محصولی که در آن قرار می گیرد باید انتخاب شود. برای محصولات با جنس حساس باید از کارتن های محکم و چند لایه جهت بسته بندی استفاده کرد. انواع کارتن بسته بندی شامل جعبه مقوایی، جعبه لمینت کارتن و جعبه هارد باکس یا جعبه سخت می باشد. در گلبرگ باکس به منظور چاپ جعبه از انواع مقوای پشت طوسی، مقوای گلاسه، مقوای ایندربرد، مقوای فانتزی و مقوای کرافت استفاده می شود.

  1. قیمت کارتن بسته بندی در گلبرگ باکس

فاکتورهای گوناگونی می توانند بر روی هزینه ساخت و در نتیجه روی قیمت کارتن بسته بندی تاثیر بگذارند. عواملی مانند هزینه چاپ، کاغذ، مقوا، رنگ، سایز کارتن بسته بندی، طراحی کارتن بسته بندی و مواد سازنده کارتن بسته بندی می توانند تاثیر قابل توجهی روی قیمت کارتن های بسته بندی داشته باشند.

استعلام قیمت کارتن در سایت گلبرگ باکس در کمتر از 3 دقیقه انجام می گیرد. این روش استعلام قیمت می تواند تا حد زیادی در زمان و هزینه مراجعه مشتری به صورت حضوری صرفه جویی کند. در زمان سفارش آنلاین کارتن، از طرف سایت گلبرگ باکس فاکتوری در اختیار مشتریان قرار داده می شود که تا 24 ساعت اعتبار دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار