تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه با تکیه بر آمریکا و خارج از کشور هیچ مشکلی رفع نخواهد شد، عنوان کرد: ملت ایران رشیدترین ملت است و اکنون بیش از هر زمان دیگر وقت حمایت و تکیه بر ملت است.
کد خبر: ۹۳۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 01 February 2021

به گزارش تابناک قم، حسن عباسی یکشنبه شب در محفل بصیرتی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی 42 سال گذشته به دستاوردهای بسیاری رسیده است، اظهار کرد: این شجره طیبه گام دوم خود را با قدرت بیشتری در سال 1400 دنبال خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم از آیت‌الله خامنه‌ای و امام خمینی(ره) به عنوان نائب امام زمان(عج) تبعیت کرده‌اند، تصریح کرد: مردم از آزمون ولایت‌مداری سربلند و پیروز بیرون آمده‌اند.

این تحلیل گر مسئل سیاسی با بیان اینکه ویروس کرونا برای تنبیه بشریت پدید آمده و برای نابودی همه مردم دنیا کافی است، عنوان کرد: بشر به جای اینکه متوجه جایگاه خود و خالق خود شود بازهم به ساز و کارهایی روی آورده که به تقابل علم و دین می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: دین اسلام شأن عظیمی برای علم و عالم قائل است و قرآن کریم جایگاه والایی برای علم و عالم قائل است و به صورت صریح در آیه‌ای فرموده است که «آیا مساوی هستند افرادی که می‌دانند با افرادی که نمی‌دانند».

دشمن تخریب نظام را از قم شروع کرد

عباسی با بیان اینکه دشمن به بهانه شیوع ویروس کرونا برای تخریب دین، نظام و اسلام از تخریب قم کار را شروع کرد، عنوان کرد: دشمن با کمک لیبرال‌های داخلی جو بدی را علیه قم حاکم کرد اما اکنون خود به شدت درگیر بیماری کرونا شده و روزانه تلفات بسیاری می‌دهد هر چند امثال آمریکا بارها مدعی شده‌اند که واکسن کرونا را ساخته و تولید کرده‌اند.

وی ادامه داد: توهینی که به صورت کلی به دین و به صورت جزیی‌ به قم نسبت دادند و تلاش کردند تا منشأ ویروس را قم معرفی کنند هیچ نتیجه‌ای برای آن‌ها به دنبال نداشته است اما خداوند متعال هم این کار خبیثانه آن‌ها را فراموش نمی‌کند و شر کارهایشان را به خودشان باز خواهد گرداند.

عباسی از بالا بودن میانگین اضطراب در جوامع غربی یاد کرد و گفت: برخی از اندیشمندان یکی از آثار شیوع کرونا را افزایش اضطراب در جوامع می دانند، این درحالی است که دین اسلام با معارف و آموزه‌هایی که برای مسلمانان به دنبال داشته اضطراب و نگرانی را به حداقل می‌رساند.

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: داروی مصیبتی که دامن بشر را گرفته فقط نزد دین و عبادتگاه‌هایی همانند مساجد نهفته است و در چنین شرایطی ما باید به مساجد برگردیم البته که رعایت دستورالعمل‌ها نیز در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دشمن به دنبال انحراف در مبانی انقلاب است

وی با بیان اینکه مبانی انقلاب هر ساله باید در دهه فجر تکرار شود، عنوان کرد: اگر ما این مبانی را تکرار نکنیم دشمن در مبانی انحراف ایجاد می‌کند.

عباسی از سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی استمرار حکومت انبیاست، یاد کرد و گفت: به برکت این انقلاب ظالم ضربه‌های بسیاری خورده است، آمریکا به جایی رسید که نمی‌توانست مقابل سردار سلیمانی قرار گیرد و او را به شهادت برساند به همین علت دزدکی و به شیوه تروریستی اقدام به شهادت ایشان کرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 300 هزار نفر طی 42 سال انقلاب در مسیر اهداف اسلام و مکتب تشیع به شهادت رسیدند، افزود: این جانفشانی‌ها نشان می‌دهد که می‌توان انقلاب اسلامی را استمرار حکومت انبیا دانست.

عباسی ادامه داد: سال گذشته حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید و امسال در سالگرد شهادت ایشان، علامه مصباح یزدی که عمار انقلاب بود به دیدار حق شتاف، داشتن شخصیت هایی همچون سردار سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی نعمت عظیمی است که خداوند متعال در دوره انقلاب اسلامی رقم زده است.

وی با بیان اینکه امام راحل هم شهید مطهری، شهید بهشتی و علامه طباطبایی داشتند، گفت: پدران، مادران، همسران، فرزندان، شاگردان، علما و اساتید شهدا یک جمعیت چند میلیون نفری را تشکیل می‌دهند که نسبت به این انقلاب حساب ویژه باز کرده و گوش به فرمان امام و رهبری هستند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با بیان اینکه نظام افسانه‌ای بهداشت و درمان آمریکا در جریان شیوع ویروس کرونا فرو ریخت و بالاترین آمار آلودگی و کشتار کرونا به آمریکا اختصاص دارد، عنوان کرد: سال 2020 نظام اجتماعی آمریکا با قتل یک سیاه پوست، نظام اقتصادی با بحران‌های مالی و سیستم نظامی نیز با موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی ایران به چالش کشیده شد.

وی از اتفاقات سال 88 در ایران یاد کرد و گفت: در ترکیه یک کودتا صورت گرفت هزاران نفر از کار برکنار شدند و همچنان برخی به بهانه کودتا دستگیر می‌شوند اما برخی در ایران در سال 88 نظام را متهم به دزدیدن کردند اما اتفاق خاصی برای آن‌ها نیفتاد و همچنان در این کشور درحال فعالیت هستند.

عباسی به حضور جریانات سیاسی مختلف در انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی نمایندگان این جریانات اشاره کرد و گفت: دموکراسی حقیقی را جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته است و تاریخ انتخابات به خوبی گویای این موضوع است.

وی با تاکید بر اینکه بازگشت به برجام رافع مشکلات ما نیست، عنوان کرد: همچنان برخی از لیبرال‌ها پشت سر ترامپ قایم می‌شوند و می‌گویند برجام خوب بود اما ترامپ آن را پاره کرد در حالی که قبل از اینکه ترامپ این اقدام را انجام دهد باز هم هیچ اتفاق خاصی نیافتاده بود و برجام قبل از ترامپ ناکارآمدی خود را نشان داده بود.

عباسی ادامه داد: در زمان مذاکره بارها مطرح کردیم که رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد باید حضور داشته باشند تا به حال تحریم دلاری ایران فکری کنند اما متأسفانه نمایندگانی حضور یافتند که یک نگاه یک طرفه داشتند و اصلا در مورد تحریم دلار مذاکره نکردند.

وی با بیان اینکه برخی در مورد واژه FATF فرافکنی می‌کنند، عنوان کرد: وقتی نمی‌توانیم با نظام مالی دنیا کار کنیم چه فایده دارد که اطلاعات مالی کشور را به صورت کامل به دشمن دهیم.

رئیس اندیشکده یقین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به پیشنهاد یک سناتور در سال 1375 کاری کردند که هیچ کشور و شرکتی نتواند بیش از 20 میلیون دلار در صنعت نفت و گاز ایران سرمایه‌گذاری کند چراکه به دنبال زمین زدن ایران بودند اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرمان خود ظرفیت قرارگاه‌های نیروهای مسلح را بسیج کردند و اکنون با تلاش این قرارگاه‌ها به دستاوردهای بسیاری رسیده‌ایم.

عباسی خاطرنشان کرد: زمانی که مشاهده کردند سپاه در حوزه اقتصاد کشور در حال فعالیت است و نمی‌گذارد کشور زمین زده شود، این سبزپوشان را هدف گرفتند.

وی با بیان اینکه با تکیه بر آمریکا و خارج از کشور هیچ مشکلی رفع نخواهد شد، عنوان کرد: ملت ایران رشیدترین ملت است که به تعبیر امام راحل پیامبر اسلام هم چنین ملتی نداشت و اکنون بیش از هر زمان دیگر وقت حمایت و تکیه بر ملت است.

وی خاطرنشان کرد: ما زمانی که در میز مذاکره حاضر شدیم هر آنچه برگ برنده داشتیم را دادیم و فقط گفتیم امضای «کری» تضمین است؛ می‌گفتند هر کسی با سیاست درب‌های باز مخالفت کند با پیشرفت کشور مخالفت کرده است و رهبری هم در پنج سال سه بار گفتند که من معتقد به کشیدن دیوار دور کشور نیستم اما هر نوع باز کردن درب‌های کشور هم مفید نیست.

عباسی با اشاره به اینکه مردم ایران در جریانات مختلف نشان داده‌اند که همچنان پای انقلاب اسلامی هستند، گفت: متأسفانه برخی از مسئولان هنوز مردم و خدای مردم را نشناختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار