فرماندار حاجی آباد:
فرماندار حاجی آباد: تابناک-فرماندار حاجی آباد در دیدار با امام جمعه شهرستان با بیان اینکه ۵ واحد صنایع بسته بندی به ظرفیت شهرستان اضافه می‌شود، گفت: با احداث گلخانه ها و کارخانه های معدنی در شهرستان مشکل اشتغال نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۳۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 31 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حمید جهانگیری در دیدار با امام جمعه شهرستان که به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شد با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر با بیان اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران، صاحبان اصلی انقلاب هستند اظهار کرد: تکریم خانواده های شهدا باید سرلوحه کار همه باشد.

فرماندار حاجی آباد با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران عنوان کرد: تحریم‌های ظالمانه دشمنان نتوانست مانع رشد و بالندگی کشور شود.

جهانگیری اضافه کرد: تعداد ۶۳ پروژه های در دهه مبارک فجر با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان در حوزه های حمل و نقل، عمران شهری و روستایی، کشاورزی و آبخیزداری، انرژی، بهداشت، صنعت و معدن، مخابرات، آموزش و ورزش افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه کشاورزی نیاز شهرستان در بهره وری بیشتر است، با افتتاح ۲٠
هکتار گلخانه جدید در شهرستان، ۵ واحد صنایع بسته بندی به ظرفیت شهرستان اضافه می شود.

فرماندار حاجی آباد با بیان سخنانی در خصوص معادن شهرستان و تامین زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی شهرک صنعتی دولومیت سرچاهان گفت: کارخانه فرآوری سنگ آهن تنگ زاغ به صورت ویدیو کنفرانس با حضور ریاست جمهور افتتاح خواهد شد، امیدواریم به زودی کلنگ احداث کارخانه دولومیت زده و در راه اندازی فاز اول اشتغال خوبی ایجاد شود.

فرماندار حاجی آباد در خصوص طرح های عمران روستایی از جمله گازرسانی یادآور شد:با توجه به اینکه در بحث گازرسانی بیشترین مصوبه را داریم، تعدادی از روستاها در سالهای گذشته گازرسانی و تعدادی نیز به زودی انجام خواهد شد. گازرسانی به روستاهای بخش احمدی و فارغان مصوب شده که باید پیگیری و همچنین گازرسانی به روستاهای سرچاهان، شهدادی و گلخانه ها به زودی شروع خواهد شد.

وی عنوان کرد: آبرسانی به روستاهای طاشکوییه، فارغان، شهدادی و تل قلعه در دهه فجر افتتاح خواهند شد، پروژه های نیز در بخش احمدی شروع شده که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

حهانگیری خاطرنشان کرد: در کنار اعتبارات دولتی، ۶۰ میلیارد تومان در راستای محرومیت زدایی با همکاری بنیاد مستضعفان در بخش احمدی در حال انجام است، همچنین ۱۲ طرح هادی و ۱۳ سد با همکاری بنیاد مستضعفان و تعدادی با اعتبارات دولتی در شهرستان در حال احداث است، سه زمین چمن مصنوعی و پانزده زمین والیبال نیز ساخته شده است.

فرماندار حاجی آباد اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان بیمارستان شهر حاجی آباد در سال‌های اخیر توسعه یافته است و اورژانس بیمارستان بزرگترین اورژانس به لحاظ زیربنایی در استان است، همچنین توسعه بخش‌های آی سی یو و سی سی یو با کمک خیرین،ساخت درمانگاه، اورژانس بین جاده ای، تجهیز خانه‌های بهداشت از دیگر اقدامات در این حوزه هستند.

وی در پایان از همراهی امام جمعه در ایجاد همدلی بین دستگاه ها در شهرستان قدردانی و با توجه به در پیش بودن انتخابات گفت: امیدواریم با همراهی و همدلی انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار کنیم.
انتهای پیام/ز250

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار