دبیر ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات بحران استان البرز گفت: برای مدیریت بهتر بحران‌ها در زمان حوادث مختلف ۲۳ سالن چند منظوره مدیریت بحران در شهرهای مختلف استان البرز فعال هستند.
کد خبر: ۹۳۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 31 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمدرضا فلاح نژاد با بیان اینکه استان البرز به ویژه در فصل پاییز و زمستان با بحران‌های مختلف طبیعی روبرو است ، اظهار داشت: تلاش می‌شود با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در استان  البرز  آمادگی رویا رویی با این حوادث را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه درخواست افزایش اعتبار برای این ستاد در استان البرز شده است، افزود: در تلاش هستیم بتوانیم در تمامی شهرهای استان به ویژه در مناطق  پر خطر سالن‌های چندمنظوره ستاد بحران را راه اندازی کنیم.

دبیر ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر 23 سالن چند منظوره بحران در استان البرز وجود دارد ، بیان کرد: این سالن‌ها در شهرهای فردیس، اشتهارد، کرج، آسارا ، محمدشهر، مشکین دشت، کمالشهر، گرمدره، طالقان و گلسار است.

فلاح نژاد خاطرنشان کرد: ساخت و افزایش پدهای بالگرد ، خانه‌های هلال ، پایگاه‌های اورژانس ومراکز درمانی ، اسکان اضطراری مناطق مسکونی وجاده ای، انبارتجهیزات، ایستگاه‌های  اتش نشانی و مراکز فرماندهی مدیریت بحران از برنامه‌های در حال پیگیری است که با تامین اعتبار بتوانیم آن را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار