کرکره‌های برقی این روزها بسیار پرکاربرد شده‌اند و با توجه به مدل‌های مختلف و سبک طراحی که دارند توانسته‌اند جایگزین کرکره‌های قدیمی شوند و  علاوه بر زیبایی و رنگی که دارد از لحاظ امنیت و راحتی در استفاده توانسته است توجه مشتریان را به سمت خود جلب نماید.
کد خبر: ۹۳۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 31 January 2021

بررسی امنیت و کیفیت انواع کرکره برقی

کرکره‌های برقی این روزها بسیار پرکاربرد شده‌اند و با توجه به مدل‌های مختلف و سبک طراحی که دارند توانسته‌اند جایگزین کرکره‌های قدیمی شوند.

کرکره برقی علاوه بر زیبایی و رنگی که دارد از لحاظ امنیت و راحتی در استفاده توانسته است توجه مشتریان را به سمت خود جلب نماید.

کرکره‌های برقی در صنعت‌ها و مشاغل مختلفی قابل استفاده هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مغازه‌ها، پارکینگ‌ها، پاساژها، ویلاها و ... اشاره داشته باشیم.

قیمت کرکره‌های برقی با توجه به تجهیزاتی که در آن استفاده می‌شود و راحتی که در استفاده دارند به نسبت کرکره‌های قدیمی بالاتر است.

اما با توجه به این موضوع که این روزها بیشتر افراد در ساخت منازل تازه ساخت از کرکره برقی برای درب پارکینگ‌ها استفاده می‌کنند و گران شدن قطعات مختلف آن، امکان دارد که در آینده قیمت آن نیز بالاتر هم برود.

موضوع بسیار مهمی که درباره‌ی قیمت کرکره‌های برقی وجود دارد مدل‌ها و طراحی‌های مختلف آنها است که باعث شده قیمت هرکدام از آنها با یکدیگر متفاوت باشد.

این روزها کمتر مغازه و ساختمان‌هایی را مشاهده می‌کنید که از کرکره‌های قدیمی یا درب‌های بزرگ برای ورودی‌ها استفاده کنند چون استفاده از درب‌های قدیمی به خصوص برای ورودی پارکینگ‌ها علاوه بر اینکه فضای زیادی را به خود اختصاص می‌داد وزن بسیار زیادی داشت و باز و بسته کردن آن نیز کاری دشوار و زمان بر بود.

کرکره برقی یکی از پرکاربردترین درب ها در ساختمان و صنایع می باشد. از ویژگی های این مدل سرعت بالا و مصرف کم انرژی می باشد. درب رول آپ شامل انواع گوناگون می باشد که با توجه به مکان مورد استفاده نوع تیغه و موتور آن تغییر می کند. همین امر باعث می گردد بر روی قیمت کرکره برقی تاثیر گذار باشد و توصیه می شود قبل از سفارش ، از محل پروژه بازدید شود تا با توجه به شرایط پیرامون و نوع استفاده  مناسب ترین  کرکره برقی تهیه نمایید.

در حال حاضر شرکت‌های بسیار زیادی در زمینه‌ی طراحی و تولید کرکره‌های برقی و یراق آلات فعالیت می‌کنند اما برای انتخاب حتماً باید یک شرکت معتبری را انتخاب کنید که علاوه بر تنوع، کیفیت ساخت محصولاتش بالا باشد و بتواند خدمات سرویس، تعمیر و نگهداری را برای شما انجام دهد.

بررسی امنیت و کیفیت انواع کرکره برقی

عناوینی که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهد شد، به شرح زیر است:

  • انواع کرکره‌های برقی
  • مزایا و معایب استفاده از کرکره برقی

انواع کرکره‌های برقی

کرکره‌های برقی در انواع گوناگون و برای مکان‌های مختلفی طراحی شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کرکره برقی پارکینگی، کرکره برقی مغازه‌ای، کرکره برقی پنجره‌ای، کرکره برقی صنعتی، کرکره برقی ضد حریق و کرکره پلی کربنات اشاره کرد که در ادامه درباره چند مورد از آن‌ها توضیح مختصری خواهیم داد.

این مدل از کرکره در زمان باز و بسته شدن با استفاده از ریموت کنترل به سمت بالا جمع می‌شود و فضای بیشتری را برای پارک خودرو فراهم می‌کند همچنین با وزش باد تکان نمی‌خورد و در زمان بارش برف و باران به راحتی باز و بسته می‌شود عواملی مانند متراژ عرض و ارتفاع، نوع تیغه، رنگ و جنس کرکره بر قیمت آن تأثیر گذار است.

این مدل از کرکره‌های برقی ضد سرقت است و امنیت بسیار بالایی دارد. عملکرد آن به صورت اتوماتیک است و قابلیت کنترل از راه دور را دارد.

علاوه بر دارا بودن از قفل الکترومکانیکی، آنها عملکرد بسیار ساده‌ای نیز دارند چون با استفاده از یک دکمه و کنترل درب باز و بسته می‌شود. این کرکره‌ها همچنین طول عمر بالایی دارند و قابل شستشو هستند.

اجزای آن شامل تیغه، موتور، ریل، قوطی، شفت و ... است همچنین قیمت آن را نوع موتوری که برای آن استفاده شده است تعیین می‌کند.

  • کرکره برقی پنجره‌ای:

برای پنجره‌های ساختمان‌های مختلفی همچون خانه‌های ویلایی، کارخانه جات، پنجره‌های داخل حیاط و تراس کاربرد دارد.

علاوه بر زیبایی که به پنجره‌ها می‌دهد امنیت بسیار بالایی دارد و عملکرد آن هم با استفاده از ریموت کنترل برقی بسیار ساده و راحت است.

از ورود و خروج صدا و همچنین انرژی جلوگیری می‌کند که برای فصل‌های مختلف سال بسیار مناسب است و می‌تواند به عنوان یک عایق مانع از ورود و خروج هوای گرم و سرد شود.

با خیال راحت به مسافرت بروید چون با پوششی که این کرکره‌ها دارند داخل فضای منزل شما به هیچ وجه دیده نمی‌شود و امنیت بسیار بالایی دارد.

مزایا و معایب استفاده از کرکره برقی

بررسی امنیت و کیفیت انواع کرکره برقی

بزرگ‌ترین مزیتی که کرکره‌های برقی دارند ضد حریق بودن، ضد سرقت بودن و ضد تخریب بودن آن است، امنیت بسیار بالایی دارند و استفاده از آن بسیار راحت است. علاوه بر این وزن بسیار سبکی دارند که مانع از وارد آمدن فشار به ساختمان شما می‌شود.

شما می‌توانید با توجه به رنگ نمای ساختمان و طراحی که نمای منزل یا مغازه‌ی شما دارد رنگ و مدل کرکره برقی را انتخاب کنید.

کرکره‌های برقی معایب چندان زیادی ندارند تنها موردی که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که برای محل‌های پر رفت و آمد زیاد مناسب نیستند چون تکرار دفعات زیاد باز و بسته شدن باعث داغ شدن موتور آن می‌شود و امکان دارد خراب شود.

مشکل دیگری که وجود دارد این است که برای تعمیر آن نیاز به فرد تکنسین و متخصص است خودتان به تنهایی نمی‌توانید آن را تعمیر کنید.

برای انتخاب و خرید کرکره برقی باکیفیت و مشاهده‌ی مدل‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت شرکت آتی در به آدرس https://www.atidoor.com مراجعه نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار