رییس جهاددانشگاهی از افتتاح برج فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 31 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،کتر حمیدرضا طیبی در حاشیه بازدید از این پروژه با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه برج فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، گفت: تمام تلاش و برنامه ما این است که تا پایان سال این برج را آماده کرده و بتوانیم به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: امسال تلاش زیادی برای تکمیل برج فناوری کرمانشاه صورت گرفت و از هر منبعی کمک کردیم تا کار برجِ فناوری کرمانشاه با سرعت پیش برود.

وی تصریح کرد: این پروژه در 16 طبقه در حال احداث است و تا پایان سال تقریبا تمام پروژه آماده می شود. البته مساعد بودن شرایط جوی هم در پیشبرد پروژه مهم است و اگر تا پایان سال شرایط جوی مساعد باشد شاهد افتتاح بُرج خواهیم بود.

طیبی در ادامه از برج فناوری کرمانشاه به عنوان پروژه ای بی نظیر در بین تمام پارک های علم و فناوری کشور یاد کرد وافزود: در سایر پارک های کشور چنین پروژه ای نظیر ندارد.

وی افزود: در سالهای آتی فاز دوم این پروژه که ساخت برج دوم فناوری کرمانشاه است شروع خواهد شد و کرمانشاه صاحب برج های دوقلوی فناوری می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی برج فناوری کرمانشاه حدود 120 شرکت دانش بنیان در این برج مستقر شده و فعالیت داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار