مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:
تابناک-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پیام تبریک خود به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر تاکید کرد: دانش آموزان خود را مکلف به ادامه راه شهداء و ارزش‌های انقلاب اسلامی بدانند.
کد خبر: ۹۳۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ 31 January 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛ ایرج بیت اللهی، به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور و سرآغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پیامی را به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهدا بر پیروی از آرمانهای انقلاب تاکید کنیم و به جهانیان اعلام نماییم که ملت رشید و غیور ایران اسلامی همچنان به ارزشهای انقلاب تحت رهبری مقام معظم رهبری وفادار هستند و با جان و دل از حریم ولایت و رهبری دفاع می کنند.

درخشش و پویایی ایران اسلامی چهار دهه پس از انقلاب نشان می دهد نظام اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی مقتدرانه در حال پیشرفت است چرا که این انقلاب امانتی است که حاصل خون بهای شهدای گرانقدر است.

پاسداری از خون شهدا در گرو پاسداشت ارزشهایی است که این عزیزان جان خود را برای آنها تقدیم کردند که در راس همه موارد دفاع از اسلام ناب محمدی است.

آموزش و پرورش در چهل ودومین بهارپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره به وجود شهدا و ایثارگران دانش آموزی و فرهنگی افتخار می کند و خود را مکلف به ادامه راه این عزیزان و پاسداشت خون این سرمایه های ارزشمند می داند.

انتهای پیام/ز241

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار