عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه بررسی تشکیل 2 وزارتخانه جدید نیز در دستورکار اعضای کمیسیون در هفته جاری قرار دارد، افزود:تشکیل وزارت امور روستا و ادغام سازمان امور اراضی و منابع طبیعی با محیط زیست و تشکیل وزارت محیط زیست و منابع طبیعی نیز در دستورکار اعضای کمیسیون کشاورزی قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 31 January 2021

به گزارش تابناک فارس: جلال محمودزاده عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بررسی کلیات طرح انتقال سازمان هواشناسی از وزارت راه و شهرسازی به وزارت نیرو، در جلسات این هفته اعضای کمیسیون کشاورزی، خبر داد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد:طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است رئیس، دادستان و معاونین دیوان محاسبات کشور در جلسات این هفته گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در اجرای قانون هوای پاک به اعضای کمیسیون کشاورزی ارائه کنند.

محمودزاده اضافه کرد:همچنین بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در جلسه روز (یکشنبه 12 بهمن ) با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت و سایر مسئولین ذیربط مسائل و مشکلات صادرات محصولات کشاورزی را بررسی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار