تابناک- زنگ انقلاب به صورت نمادین با حضور جمع اندکی از مسئولین استانی و شهرستانی بوشهر در هنرستان ریحانه شهر بوشهر به صدا در آمد.
کد خبر: ۹۳۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 31 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد تقی ایرانی صبح امروز در آیین زنگ انقلاب که در یکی از مدار سهرستان بوشهر برگزار شد با گرامیداشت آغاز دهه فجر اظهارداشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه به صورت آنلاین برای دانش آموزان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه پیش از انقلاب سیاهی، ظلم و نا امیدی در کشور طنین انداز بود، افزود: امام خمینی(ره) آمد و با رنگ خدایی و فریاد عشق و محبت و ایمان مردم زخم خورده و جوانان ظلم دیده و ملت نا امید جمع و با او همصدا شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با اشاره به اینکه دشمنان برای نرسیدن صدای امام(ره) به مردم تلاش کردند، بیان کرد: اما این جرقه در مردم زده بود، دل به دریا زدند به خیابان‌ها آمدند و لحظه های ایثارگری و رشادت را خلق کردند.
ایرانی با بیان اینکه دهه فجر دهه نور و روشنایی است، تصریح کرد: در حال حاضر فرزندان خالق انقلاب نگهبان نور و روشنایی هستند.
وی با بیان اینکه قصه امید و عشق این ملت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ایستادگی در برابر ظلم و ستم و استبداد و استکبار جهانی در این کشور ادامه دارد و به همین دلیل دهه فجر که یادآور رشادت‌های این مردم است هر ساله پر شور برگزار می‌شود.

زنگ انقلاب در مدارس استان بوشهر به صدا در آمد+عکس

زنگ انقلاب در مدارس استان بوشهر به صدا در آمد+عکس

زنگ انقلاب در مدارس استان بوشهر به صدا در آمد+عکس

زنگ انقلاب در مدارس استان بوشهر به صدا در آمد+عکس


انتهای پیام/ن ۶۹

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار