رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان:
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان گفت: دومین دوره مسابقه ملی کتابت قرآن کریم در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 30 January 2021

حجت‌الاسلام مهدی طاهری با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقه ملی کتابت قرآن کریم، اظهار داشت: این مسابقه با هدف گسترش کتابت قرآن کریم و خطوط قرآنی به ویژه خط نسخ ایرانی و حمایت از کتابت‌های فاخر قرآن کریم و کاتبان قرآن برگزار میشود.
وی با بیان اینکه فراخوان این دوره از مسابقات اول بهمن ماه اعلام می‌شود، ادامه داد: هنرمندان میتوانند آثار خود را تا 30 بهمن به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه پنج اسفند ماه داوری آثار ارسالی به دبیرخانه آغاز می‌شود، اضافه کرد: 10 اسفند نفرات برتر این مسابقات اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه 15 اسفند ماه مراسم اختتامیه دومین مسابقات ملی کتابت قرآن کریم برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره از مسابقات به دلیل محدودیت‌های کرونایی بدون حضور هنرمندان برگزار میشود.
حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه هنرمندان باید یک سوره از قرآن را در دو صفحه به نگارش درآورده و برای دبیرخانه ارسال کنند، اضافه کرد: برای این دوره برای هنرمندان فاخر سوره فاخر در نظر گرفته شده است که باید با شرایط ذکر شده کتابت و به مدرسه کتابت قرآن کریم اصفهان ارسال کنند.
وی با بیان اینکه نخستین دوره از مسابقات کتابت قرآن کریم همزمان با چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در اصفهان برگزار شد، اضافه کرد: حضور هنرمندان در این دوره از مسابقات قابل توجه بود و امسال نیز استقبال بیشتری را انتطار داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار