سازمان منطقه آزادچابهار و فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران در خصوص توسعه زیرساخت‌های حوزه ورزش و جوانان با محوریت سواحل مکران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۹۳۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳ 04 February 2021

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزادچابهار اظهارداشت: در این تفاهم‌نامه که به امضای رییس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران رسیده مقرر شد سازمان منطقه آزاد چابهار با ایجاد آکادمی دوومیدانی، استعدادها و نخبه‌های مستعد سیستان ‌و بلوچستان را شناسایی و جهت شرکت در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مهیا کند.

طاهره شهرکی افزود: همچنین منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزش و جوانان، علاوه‌بر رونق اقتصادی، جلب مشارکت جامعه محلی، استعدادیابی و نخبه پروری جوانان و ورزشکاران مستعد را در اولویت برنامه‌های ورزشی خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش‌های بومی و محلی با محوریت سواحل مکران با مشارکت، تعامل و همگرایی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌های مختلف ورزشی، اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان ‌و بلوچستان بویژه منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب است.

شایان‌ذکر است تفاهم‌نامه فدراسیون دوومیدانی کشور و منطقه آزاد چابهار علاوه‌بر ایجاد آکادمی دوومیدانی، برگزاری ماراتون بزرگ دوومیدانی این شهرستان نیز در تقویم و رویدادهای فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران قرارگرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار