فرماندار کرج گفت: اداره کل ارشاد البرز سینما رسانه را با هدف اکران فیلم‌های جشنواره فجر ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه پیش‌بینی کند.
کد خبر: ۹۳۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 30 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم‌پور با اشاره به اکران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: استان البرز از ظرفیت بالایی در زمینه رسانه‌ها برخوردار است، بنابراین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز باید با در نظر گرفتن این ظرفیت ویژه اقدام به اکران فیلم‌های این جشنواره برای اصحاب فرهنگ و رسانه کند.

وی اظهار کرد: با توجه مرکزیت شهر کرج و سکونت بیشترین جمعیت استان البرز در این شهر به تناسب تمرکز رسانه‌ها و استقرار آنها نیز در کرج صورت گرفته است.

فرماندار کرج بیان کرد: این قشر نیازمند برخورداری از امکانات فرهنگی و اجتماعی و ارتقای سواد رسانه‌ای هستند که سینما رفتن و فیلم دیدن یکی از این مؤلفه‌ها بشمار می‌رود.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فجر در کشور قرار داریم، نیاز است که معاونت سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تمهیدات لازم را جهت پیش بینی و اختصاص یک سالن سینما، ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه و اکران تعدادی از فیلم‌های برگزیده این جشنواره بیندیشد.

قاسم پور گفت: به همراه صاحب فرهنگ و رسانه به تماشای فیلم‌های فجر خواهد نشست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار