در این مقاله سعی داریم با تفاوت های انواع دزدگیر اماکن آشنا شده تا در هنگام خرید این سری محصولات، مناسب ترین دزدگیر خانه و یا فروشگاهی را خریداری نمایید.
کد خبر: ۹۳۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 30 January 2021

تفاوت دزدگیر اماکن و فروشگاهی

از زمان های گذشته تامین امنیت فضای مسکونی و تجاری، یکی از پر اهمیت ترین دلایل خرید سیستم الکترونیکی و یا حتی استخدام افراد بوده است، تا به صورت حضوری و یا تمام هوشمند، از ورود افراد ناشناس در بازه های زمانی، متفاوت جلوگیری کنند. با پیشرفته تر شدن خط تولید تجهیزات الکترونیکی، روش سنتی تامین امنیت محیطی جای خود را سامانه های تمام خودکار داد تا با کمک آن ها در کنار حفظ امنیت دقیق تر، سرعت بالاتری هم در این امر داشته باشید. پنل مرکزی دزدگیر اماکن یکی از همین تجهیزات است که به مدت دو دهه در بازار های دخل و بین المللی معرفی شده است.

دزدگیر اماکن و منازل

در هنگام خرید دزدگیر منازل، به دلیل گسترده نبودن این فضا ها سامانه های این محیط نیاز به پشتیبانی از سنسور هایی با تعداد زیاد ندارند. دزدگیر اماکن مناسب برای منازل در کمترین تعداد 2، 5 و 7 عدد می باشد که هر زون درگاه اتصال یک سنسور است. از سری تجهیزات که به زون های دزدگیر اماکن متصل می شود، چشمی حرکتی، مگنت درب چوبی شیشه ای و تلفن کننده سیم کارتی و ثابت است که تا پس از شناسایی اتفاقات محیطی توسط ماژول های خریداری شده در کمترین زمان، از طریق پخش آژیر و یا تماس با کاربر، از ورود غیر مجاز به منزل، مغازه و فروشگاه کوچک مطلع شوید.

تفاوت دزدگیر اماکن و فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی و مجتمع مسکونی

دزدگیر مناسب اماکن فروشگاهی تفاوت چندانی با سیستم که در بخش قبل معرفی شد ندارند. تنها تفاوت این سری دزدگیر در تعداد زون های دستگاه می باشد که کمترین این زون ها 8 و 16 می باشد. از دیگر قابلیت های این سر پنل اعلان سرقت، قابل توسعه زون ها تا 32 عدد می باشد تا به راحتی امنیت محیطی ساختمان را تامین کنید. سنسور قابل اتصال به پنل دزدگیر اماکن، ماژول تشخیص حرکت و مگنت درب بی سیم و با سیم، تلفن کننده سیم کارتی و خط ثابت است. دلیل این میزان پشتیبانی از سنسور ها در این مدل دزدگیر ها، وجود پردازنده قدرتمند تعبیه شده در درون سیستم است. زون 24 ساعته از دیگر مزیت های دزدگیر فروشگاهی است، تا به توانید به راحتی در یک زمان، سنسور های یک بخش را آماده به کار و دیگر قسمت را غیر فعال کنید (برای مثال سنسور تشخیص حرکت انبار فروشگاه را فعال و بخش های قابل تردد برای مشتریان غیر فعال کنید).

دزدگیر اماکن کلاسیک

شرکت الکترونیک کاران با نام تجاری کلاسیک در سال 1362 تاسیس گردیده و طی 37 سال فعالیت در تولید دستگاه‌ های الکترونیکی، افتخارات متعددی را سازمان استاندارد ایران و بین المللی را کسب نموده است. دزدگیر اماکن کلاسیک، در بین 5 شرکت ایرانی تولید کننده سیستم حفاظتی اماکن در کشور و خاورمیانه، محصول شرکت الکترونیک کاران است. کلیه مراحل طراحی این محصولات توسط کارشناسان شرکت انجام شده و مراحل ساخت نیز در کارخانه الکترونیک کاران، مطابق با استاندارد ISO9001:2015 صورت می ‌گیرد. سیستم اعلان هشدار کلاسیک با داشتن تنوع محصولاتی بسیار، یکی از مورد استقبال ترین سیستم اعلان هشدار می باشد که با کمک بخش تحقیق و توسعه تماما ایرانی خود، پر کاربرد پنل دزدگیر و سنسور ها را تولید و طراحی، تا مشتریان این برند، همگام با تکنولوژی روز جهانی تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

تفاوت دزدگیر اماکن و فروشگاهی

دزدگیر امکان پارادوکس

شرکت پارادوکس کانادا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دزدگیر در دنیا می باشد. شرکت Paradox سالیان سال است که به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولیدکننده سیستم های اعلام سرقت (دزدگیر) در دنیا توسط سازمان جهانی استاندارد و دزدگیر اماکن معرفی می گردد.

مجموعه پارادوکس سرویس، نماینده رسمی دزدگیر پارادوکس در ایران با سابقه طولانی و درخشان از سال 2003 تا امروز عهده دار خدمات این شرکت می باشد. کمپانی PARADOX در سال 1980 میلادی شروع به کار کرد و در همان ابتدا سرمایه گذاری عظیمی را روی بخش تحقیقات و توسعه خود انجام داد. این سیاست باعث شد تا شرکت پارادوکس بتواند در سال 1989 با تولید سنسور حرکتی (Motion Sensor) که در بازار ایران با نام چشمی و یا PIR معروف هستند انقلابی در صنعت حفاظتی دنیا ایجاد کند. این شرکت محصولات خود را در 3 سری دیجیپلکس Digiplex EVO, سری ماژلان MAGELLAN, سری اسپکترا SPECTRA تولید می کند. گران قیمت بودن دزدگیر اماکن پارادوکس, تا محصولات این برند مناسب مکان هایی با اهمیت بالا همچون طلا فروش، بانک و صرّافی باشد.

ارزان ترین دزدگیر اماکن را بشناسید!

شرکت بتا در سال 1380 در راستای طراحی و تولید برد های الکترونیکی با رویکرد بومی سازی درب بازکن های تصویری و آنتن، و بالا بردن امنیت امکان مسکونی و تجاری فعالیت خود را آغاز نمود و تا سال 84 به طور گسترده ادامه یافت. پس از آن همزمان با گسترش مصرف سیستم اعلان هشدار همچون دزدگیر اماکن، سیستم کنترل تردد و ریموت کنترل، توانسته است با تکیه بر توان فنی و تخصصی مهندسین کشور، محصولات منحصر به فردی را در این زمینه به بازار مصرف ارایه نماید. این شرکت احترام به خواسته و نیاز مشتریان گرامی را سرلوحه امور خود دانسته و از این رو با بهره گیری از ماهرترین نیروهای متخصص و جدیدترین امکانات و تجهیزات روز، سعی در ارائه بهترین خدمات ممکن به مصرف کنندگان محترم را دارد. دزدگیر اماکن بتا در دسته دزدگیر مقرون به صرفه می گیرد. سیستم اعلان هشدار بتا را می توان، مناسب خانه های آپارتمانی و ادارات کوچک دانست.

آیا با نصب دزدگیر کار امنیت ساختمان تمام است؟

نصب دزدگیر اماکن قدم بزرگی در امنیت بخشی به محل کار یا زندگی می باشد و می توان اطمینان داشت که در صورت نفوذ هر فردی در زمان فعال بودن سیستم، دزدگیر در 99.9 درصد مواقع درست کار میکند. اما به دو دلیل ما در کنار دزدگیر، دوربین مدار بسته را نیز پیشنهاد می کنیم.

پیگیری مشکلات در زمان خاموشی سیستم

بسیار پیش می آید که در زمان باز بودن فروشگاه ها و خاموش بودن سیستم دزدگیر، سرقتی انجام پذیرد و یا مشکلی پیش آید که دزدگیر کمکی به صاحب مغازه نخواهد کرد. در چنین شرایطی تنها ایده مناسب، استفاده از دوربین مدار بسته است تا قابلیت باز بینی تصویر و پیگیری وجود داشته باشد.

دومین موردی که دلیل پیشنهاد استفاده از دوربین مداربسته همگام با دزدگیر می باشد این است که گاهی اوقات دزدگیر بدون دلیل یا با گذر حیوانات از جلو چشمی فعال شده و آلارم به صدا در می آید در این شرایط و قبل از حرکت کردن صاحب فروشگاه یا خانه، بهتر است از انتقال تصویر دوربین استفاده شود تا او محیط را ببیند و اگر بی دلیل دزدگیر به صدا در آمده بود آن را از راه دور غیر فعال کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار