می دانید کدام فرش ها را باید به قالیشویی برای اعلاشویی بدهیم؟ می دانید که در اعلاشویی چه کارهایی روی قالی شما انجام می شود؟ اصلا چرا باید فرش خود را به قالیشویی تهران بدهیم تا برای ما اعلاشویی را انجام دهند؟ آیا همه قالیشویی تهران، اعلاشویی را انجام می دهند؟ برای پاسخ به تمام این سوالات همراه باشید.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 30 January 2021

می دانید کدام فرش ها را باید به قالیشویی برای اعلاشویی بدهیم؟ می دانید که در اعلاشویی چه کارهایی روی قالی شما انجام می شود؟ اصلا چرا باید فرش خود را به قالیشویی تهران بدهیم تا برای ما اعلاشویی را انجام دهند؟ آیا همه قالیشویی تهران، اعلاشویی را انجام می دهند؟

فرش‌ها اهمیت زیادی برای صاحبان خود دارند. گاهی اوقات هزینه زیادی که برای فرش می‌شود، موجب می‌گردد که صاحبان آن بیش از اندازه نسبت به نحوه شستشو و مراقبت از فرش خود دغدغه داشته باشند.

فرش‌های ابریشمی و دستباف از جمله فرش‌های ارزشمند و گرانقیمتی هستند که با توجه به اهمیت مادی و معنوی که دارند، معمولا بهتر است با شیوه‌های معمولی شستشو، شسته نشوند.

عموما توصیه می‌شود که این فرش‌ها در قالیشویی به شیوه اعلاشویی و با دقت و توجه بیشتری شستشو داده شوند.

اعلاشویی فرش یکی از خدمات ویژه‌ای است که قالیشویی تهران به مشتریان حساس و دغدغه‌مند خود ارائه می‌کند. اعلاشویی با شستشوی معمولی فرش تفاوت دارد و در آن از مواد مخصوص استفاده می‌شود. همچنین فرش‌های ارزشمند مشتریان در این شیوه شستشو در دو نوبت شسته می‌شوند.

تفاوت اعلاشویی در قالیشویی تهران با شستشوی معمولی فرش

تفاوت اعلاشویی در قالیشویی تهران با شستشوی معمولی فرش

شستشوی چند باره در قالیشویی تهران

اولین و بارزترین تفاوت بین اعلاشویی و شستشوی معمولی فرش در تعداد دفعات شستن فرش است. در شستشوی معمولی فرش یک بار شسته می‌شود، اما در اعلاشویی به خواست مشتری این کار دو بار انجام می‌شود.

شستوی چند باره فرش کاری دشوار است که عموما انجام آن در منزل برای شما مشکل خواهد بود. اما در قالیشویی تهران با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا این امکان میسر شده است تا با کمترین نیروی انسانی و به شیوه کاملا مکانیزه این فرآیند انجام شود.

در فرش‌هایی که مدت زیادی است شسته نشده‌اند و یا در معرض رفت و آمد زیادی هستند، نیاز به دفعات شستشو بیشتر احساس می‌شود.

همچنین افرادی که حیوان خانگی در منزل نگهداری می‌کنند یا کودک نوپا در خانه دارند نیز تمایل به اعلاشویی فرش خود دارند تا کودکان خود را از بیماری مصون نگه دارند.

برای همین با شیوه اعلاشویی فرش گرانقیمت شما دو بار شسته می‌شود تا کارشناسان ما اطمینان حاصل کنند که هرگونه پرز، کثیفی و موی حیوانات از فرش گرفته شده است.

شوینده‌های مرغوب در قالیشویی تهران

شوینده‌های مرغوب در قالیشویی تهران

یک تفاوت بارز قالیشویی تهران با دیگر مراکز شستشوی فرش استفاده از مواد شوینده مرغوب است. مواد شوینده‌ای که در قالیشویی تهران استفاده می‌شوند با توجه به جنس فرش و حساسیت‌های مشتریان انتخاب شده و هیچگونه آسیبی به این کالای ارزشمند شما نخواهند زد.

لازم به ذکر است که در کلیه مراحل شستشو و انواع روش‌های شستن فرش در قالیشوی تهران، چه به شیوه معمولی و چه شیوه اعلاشویی از بهترین شوینده‌ها استفاده می‌شود.

در این شیوه با استفاده از نرم‌کننده‌های مخصوص فرش، نرمی و لطافت اولیه فرش به آن بازگردانده شده و فرش‌های زبر و سخت، نرم می‌شوند.

مایعاتی که در شستشوی فرش به شیوه اعلاشویی به کار می‌روند به حفظ کیفیت فرش کمک کرده و عمر بیشتر آن را تضمین می‌کنند.

در این روش در صورت لزوم، سفیدشویی و همچنین لکه‌برداری از فرش نیز برای مشتریان خاص و ارجمند قالیشویی تهران صورت می‌گیرد.

چه فرش هایی در قالیشویی تهران به اعلاشویی نیاز دارند؟

بهترین قالیشویی - قالیشویی تهران - قالیشویی نوین

فرش هایی که بیشتر در معرض آلودگی و گرد و خاک هستند نیاز دارند تا برای حفظ پاکیزگی آنها و بهداشت،  حداقل سالی یک بار به قالیشویی تهران برای اعلاشویی برده شوند.

امروزه برای رعایت پرتکل های بهداشتی و جلوگیری و مراقبت در برابر ویروس کرونا، بهتر است که حتما قالی ها برای اعلاشویی به قالیشویی تهران سپرده شوند.

مراحل اعلاشویی فرش چه هستند؟

در مرحله اول اعلاشویی در قالیشویی در تهران، فرش مانند شیوه معمولی شسته می‌شود، با این تفاوت که در این روش مواد شوینده ایی که برای اعلاشویی در قالی شویی ها استفاده می شود، مایع است و کیفیت بهتری نسبت به سایر مواد شوینده دارد.

تمام تلاش بهترین قالیشویی این است که هیچ‌گونه آسیبی به بافت و رنگ فرش وارد نشود.

در مرحله بعد عملیات لکه‌برداری انجام می‌شود. در این عملیات وجود هرگونه لکه روی فرش توسط کارشناسان با دقت بررسی می‌شود و در صورت لزوم هر نوع لکه چربی، چای، لاک ناخن و... با مواد مخصوص پاک می‌شوند.

در مرحله آخر تار و پود فرش با مواد مخصوص براق شده و برای خشک کردن فرش نیز از اتوپرس‌های مخصوص اتوکشی و خشک کردن فرش استفاده می‌شود.

 فرش‌ها در قالیشویی تهران، به شیوه کاملا مکانیزه خشک می‌شوند و به هیچگونه از روش‌های سنتی برای خشک کردن فرش استفاده نمی‌شود،

اینگونه فرش‌ها از هرگونه آلودگی احتمالی دیگر همچون غبار یا تماس با حیوانات موذی در امان خواهند بود. در انتها فرش با بسته‌بندی شیک و به صورت لول شده درب منزل تحویل داده می‌شوند.

هزینه اعلاشویی در قالیشویی تهران

قالیشویی تهران - بهترین قالیشویی - قالیشویی نوین

عوامل مختلفی در هزینه اعلاشویی نقش دارند. برای مثال ابعاد فرش، نوع بافت و جنس آن در اعلاشویی اثرگذارند. نوع مواد شوینده‌ای که در اعلاشویی به کار می‌روند

به علت مرغوبیت و نایابی باعث می‌شود که قیمت این خدمت نسبت به خدمات شستشوی معمولی قالی بیشتر باشد. همچنین شستن چند باره قالی، در کنار لکه‌بری و سفیدشویی نیز در هزینه اعلاشویی اثرگذار خواهند بود.

با این حال تمیزی و لطافت فرش در انتهای این عملیات و اهمیت به حساسیت‌های مشتری، موجب استقبال از این شیوه شستشو شده است.

خدمات اعلاشویی قالیشویی تهران، یکی از خدمات محبوب این مجموعه است که مورد استقبال مشتریان حساس و ویژه این مرکز قرار گرفته است.

مشتریانی که فرش‌های اعلای دستباف و ابریشمی دارند، ترجیح می‌دهند فرش آن‌ها با شیوه اعلاشویی در قالیشویی تهران، با دقت و وسواس بیشتری شسته شود. مجموعه قالیشویی های تهران، با احترام به سلیقه و درخواست مشتریان وفادار خود این خدمات را برای بهبود رفاه حال مشتریان ارائه می‎کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار