مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از اجرای طرح نذر هشتم در کمک به زندانیان نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 29 January 2021

محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل زندان‌های زنجان در حمایت از خانواده زندانیان خدمات متعددی ارائه می‌دهد که البته نقش خیرین در این زمینه هم موثر است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۵۰ خانواده مورد حمایت انجمن‌های حمایت از زندانیان بوده و نیازمند مساعدت و حمایت هستند، اضافه کرد: خانواده‌ها نقشی در ارتکاب جرم ندارند و بنابراین باید حمایت‌های لازم از آنها انجام شود.

وی ادامه داد: خانواده‌های مورد حمایت این انجمن به دلیل نبود سرپرست با مشکلات مادی و معنوی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و حمایت مردم و مسؤولان از آنها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

جوادی با اشاره به اینکه پیش از این بیش از یک هزار و 100 بسته غذایی بین خانواده‌های زندانیان توزیع شده بود، اضافه کرد: به خاطر شرایط اقتصادی حاکم بر کشور طرح نذر هشتم نیز در قالب کمک مومنانه به خانواده زندانیان در حال اجرا است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان افزود: این طرح به نیت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) با سرکشی به هشت خانواده زندانی اجرایی شد.

جوادی با اشاره به اینکه در این دیدارها مسائل و مشکلات خانواده‌های زندانیان مطرح می‌شود، تصریح کرد: در این دیدارها وضعیت سکونت، معیشت، سلامت جسمی و روحی و تحصیل فرزندان این خانواده‌ها مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم برای حل آنها صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در اجرای طرح نذر هشتم سبد غذائی کالاهای اساسی شامل ماکارونی، برنج، عدس ، سویا، چای ،قند و هدایای نقدی در بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار