معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: مراحل اجرایی قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان باید هرچه زودتر انجام و زمینه عبور ترافیک از آن فراهم شود تا در نخستین فرصت دراختیار مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲ 28 January 2021

جلال بهرامی در بازدید از روند اجرایی قطعه (ب) قطعه سوم آزادراه شرق اظهار داشت: همانطور که پیش‌تر نیز گفته‌ام، آزادراه شرق اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تعامل بین مشاور و پیمانکار در این آزادراه باید در بهترین شرایط ممکن انجام شود و ما تلاش می‌کنیم این آزادراه تا پایان سال 1400 تکمیل شود.

وی جمهوری اسلامی ایران را کشوری در حال توسعه معرفی کرد و ادامه داد: ایران کشوری در حال توسعه است و این موضوع زمینه توسعه فضاهای کاری کشور را فراهم می‌کند. همچنین ایران از پیمانکاران خوبی برخوردار است و باید از این ظرفیت ارزشمند به خوبی در راستای طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و سازندگی استفاده و برای ارتقا جایگاه کشور تلاش کرد.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی افزود: برنامه‌ریزی پروژه آزادراه شرق اصفهان باید به صورت مدون و مشخص عملیاتی و زمینه تکمیل و افتتاح هرچه زودتر آن فراهم شود.

وی با توضیح وضعیت قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان افزود: در حال حاضر روند انتخاب پیمانکار قطعه (ب) قطعه 3 آزادراه شرق اصفهان به سرعت انجام شده و مراحل اجرایی آن باید مانند قطعه الف هرچه سریعتر آغاز شود؛ با فازبندی پروژه می‌توان روند اجرایی آن را سرعت بخشید و هرچه سریع‌تر زمینه عبور ترافیک از آن را فراهم کرد تا در اولین فرصت در اختیار مردم قرار بگیرد.

همچنین علیرضا صلواتی، مجری آزادراه شرق اصفهان در این بازدید اظهار داشت: فصل مناسب برای کارهای عمرانی فرارسیده و خوشبختانه مباحث‌ها زیست‌محیطی و مجوز کار در پروژه برای قطعه (ب) قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان صادر شده است.

وی در بازدید از قطعه (ب) قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان با تاکید بر ضرورت توجه به موضوعات ملی افزود: توجه جدی به موضوعات ملی همواره از مهم‌ترین دغدغه‌های پیمانکاران حاضر در قطعات مختلف قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان بوده است.

مجری آزادراه شرق اصفهان با اشاره به مشکلات مالی کشور خاطرنشان کرد: اگرچه کشور ما با شرایط اقتصادی نامناسبی روبرو است اما سرمایه گذار پروژه آزادراه شرق اصفهان و نیز وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کنند تا اعتبارات و منابع مالی این پروژه هرچه سریع‌تر و کامل‌تر تامین شود.

وی  با بیان اینکه فصل مناسب پروژه‌های عمرانی فرارسیده است، تصریح کرد: خوشبختانه فصل مناسب برای پروژه‌ها عمرانی و کار در آن‌ها فرار رسیده و مباحث محیط‌زیستی پروژه آزادراه شرق اصفهان و نیز مجوز لازم برای اجرای کار در پروژه اخذ و انجام شده و پروژه با تمام توان پیش می‌رود.

صلواتی درباره جزئیات قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان بیان کرد: در مجموع طول قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان حدودا 30 کیلومتر است که این قطعه برای تسریع در روند اجرایی به دو بخش الف 13 کیلومتر و ب 17 کیلومتری تقسیم شده و اجرا خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار