معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ؛
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار کرد:سیاری از شهروندان نسبت به کرونا بی تفاوت شده‌اند و وجود کرونا را نادیده می‌گیرند که این بی تفاوتی خطر بازگشت موج جدید کرونا را در پی دارد.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 29 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛جمیل صادقی‌فر بیان کرد: این روزها در استان شاهد هستیم که بسیاری از شهروندان نسبت به کرونا بی تفاوت شده‌اند و وجود کرونا را نادیده می‌گیرند که این بی تفاوتی خطربازگشت موج جدید کرونا را در پی دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: تغییر وضعیت کرونایی استان ایلام به معنای تمام شدن کرونا نیست و این بیماری وجود دارد و همه سنین در خطر مجدد ابتلا به ویروس کرونا هستند.

وی گفت: مردم همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنند و از حضور در تجمع‌ها، دورهمی‌ها پرهیز کنند چرا که آمار بستری‌های ناشی از کرونا در حال رشد تدریجی است و این رشد زنگ خطر جدی برای مردم استان ایلام است که از نادیده‌انگاری ویروس کرونا پرهیز کنند و آن را جدی بگیرند.

دبیر قرارگاه استانی مقابله با کرونا در استان ایلام خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی نسبت به پروتکل‌ها یعنی بازگشت دوباره شرایط حاد کرونا در استان ایلام و بدین جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در دورهمی‌ها، تجمع‌ها مورد تأکید است./ع

بیشتر بدانید:

کاهش 2 درصدی میزان ابتلا به بیماری کرونا/ مشارکت ۸۵ درصدی مردم ایلام در سامانه غربالگری سلامت

رسانه های معاند ویروس کرونا را در نظر مردم ایران بزرگ و قوی جلوه داده اند

عدم نظارت بر بازار میوه /کرونا مقصر است !

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار