مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:روزیکشنبه زنگ انقلاب در مدارس فارس نواخته خواهد شد و ما باید شور و نشاط را به دور از رقابتهای سیاسی به مردم هدیه کنیم تا مردم نا امید نشوند.
کد خبر: ۹۳۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 28 January 2021

تابناگک فارس به نقل از مهر: فرهاد اسماعیلی در هشتمین نشست بر خط و ویژه با رؤسا و شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان گفت: خوشبختانه ما توانستیم برای دانش آموزانی که فاقد گوشی، تبلت، تلویزیون و سایر وسایل ارتباطی بودند را احصا و شناسایی کنیم و با تدابیر و برنامه ریزی های لازم در خصوص آموزش این عزیزان گام برداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در بسیاری از مناطق بین تعداد دانش آموزانی که در سامانه شاد احراز هویت شده‌اند و تعداد دانش آموزانی که از این سامانه استفاده می‌کنند تفاوت چشمگیری وجود دارد که لازم است رؤسای ادارات و اعضای شورای معاونین مناطق نسبت به کاهش این فاصله اقدام جدی داشته باشند.

اسماعیلی با بیان اینکه در امر آموزش ما مجاز به استفاده از پیام رسان های خارجی نیستیم گفت: شاد دارای مشکلاتی بود که بسیاری از آنها برطرف شده و مشکلات موجود نیز به زودی مرتفع خواهد شد.

وی گفت: تقریباً در تمامی مناطق ما رؤسا اشراف کامل به وضعیت و نوع آموزش یک به یک دانش آموزان دارند و با توجه به اینکه مصوبات شورای مدرسه با امضای نماینده انجمن اولیا بار و مسئولیت حقوقی دارد و تاکید ویژه ای بر آن شده است لازم است نسبت به بررسی موارد فوق در بازدیدها از مدارس اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به ارتباط مستقیم و برخط وزیر آموزش و پرورش با رؤسای ادارات آموزش و پرورش فارس در روز سه شنبه لازم است که رؤسا در چند روز آینده جلسه‌ای با مدیران مدارس خود برای دریافت نقطه نظرات آنان و انعکاس آن به اداره کل برای ارائه به وزیر داشته باشند.

اسماعیلی افزود: روز یکشنبه زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس فارس نواخته خواهد شد و ما باید شور و نشاط را به دور از رقابت‌های سیاسی به مردم هدیه کنیم تا مردم نا امید نشوند.

وی بیان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای افتتاح پروژه‌ها و رونمایی از دستاوردهای دولت جمهوری اسلامی ایران برای مردم است که انتظار است رؤسای آموزش و پرورش استان برنامه ریزی هدفمندی در این خصوص داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت مدارس ماندگار در فارس را به جد دنبال می‌کنیم و در دنیا یک نگاه ویژه به این مدارس وجود دارد و به عنوان یک برند فرهنگی موجب تقویت شهر و استان و کشور تلقی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار