مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: به مناسبت روز جهانی تالاب و همزمان با پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر، با همکاری سازمان‌های مردم نهاد، برنامه‌های متنوعی در هفته دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 28 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حمید ظهرابی مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با همکاری سازمان‌های مردم نهاد از روز ۱۰ تا ۱۷ بهمن ماه امسال برنامه‌های گوناگونی در سراسر استان برگزار خواهد کرد.

او افزود: روز جهانی تالاب‌ها همانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد؛ ولی با این تفاوت که امسال برای پنجاهمین سال کنوانسیون جهانی رامسر نیز همراه خواهد بود.

ظهرابی در تشریح برنامه‌های روز و هفته‌ تالاب، مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را برگزاری چندین برنامه در حاشیه تالاب‌های مهارلو، بختگان، پریشان و کافتر، به ترتیب، توسط سازمان‌های مردم نهادِ خانه فرهنگ بوم گردان پارس، محیط زیست و بقا، سلامت سروستان، عاشقان طبیعت سروستان؛ میراث ماندگار بختگان، گروه مردمی دیده بان استهبان؛ انجمن میراث پریشان و همیاران و پاکسازان طبیعت اقلید و نیز برپایی نمایشگاه عکس در این هفته عنوان کرد.

ظهرابی با اشاره به برنامه‌های سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: در یکی از این مراسم ها، از قهرمانان تالاب نیز قدردانی به عمل خواهد آمد و تمبری به عنوان یادبود پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر، رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار