معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت:کاهش محسوس آمار طلاق در فارس موجب شده تا طی سال ٩٩ استان فارس اولین استان کشور در زمینه کاهش آمار طلاق معرفی شود و امید است با اقدامات عملی آمار مربوط به طلاق در استان روند نزولی خود را طی کند.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 28 January 2021

تابناک فارس به نقل از مهر:لیلا نورافشان  بیان کرد: دستگاه‌های مختلفی در راستای کاهش آمار طلاق در استان فارس در تلاش اند که از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به اداره کل ورزش و جونان، بهزیستی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و غیره اشاره کرد.

وی ادامه داد: در مجموع تلاش‌های صورت گرفته در راستای کاهش آمار طلاق موجب شده تا این آمار در سطح استان فارس نسبت به سایر مناطق کشور کاهش محسوس‌تری داشته باشد.

او متذکر شد: کاهش محسوس آمار طلاق در فارس موجب شده تا طی سال ٩٩ استان فارس اولین استان کشور در زمینه کاهش آمار طلاق معرفی شود و امید است با اقدامات عملی آمار مربوط به طلاق در استان روند نزولی خود را طی کند.

نورافشان با اشاره به نقش آموزش‌های پیش از ازدواج یادآور شد: آموزش‌های قبل از ازدواج برای جوانان موجب خواهد شد که افراد با شناخت کافی نسبت به انتخاب همسر اقدام کنند و در نتیجه زمانی که انتخاب آگاهانه صورت بگیرد شاهد خواهیم بود که آمار مربوط به طلاق نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.

او اظهار کرد: آموزش‌های قبل از ازدواج می‌تواند تاب آوری افراد در زندگی مشترک را افزایش دهد و این موضوع می‌تواند عاملی برای کاهش مشکلات خانوادگی گردد این در حالی است که مشاوران ازدواج نیز می‌توانند به عنوان مکمل یاری دهنده زوج‌های جوان در کنترل مشکلات خانوادگی پس از ازدواج باشند.

 کاهش میزان طلاق در سطح استان فارس در حالی روی داده که فارس در طبقه بندی آماری طلاق در سطح کشور جز پنج استان اول کشور است و به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنان آمار طلاق در سطح فارس آمار قابل توجه و زیادی است.

برچسب ها: شیراز ، فارس ، طلاق ، طلاق عاطفی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار