معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت : دردیماه سالجاری از ۴۲۴ واحد نانوایی در سطح استان بازرسی بعمل آمده و ۱۶ پرونده تخلف تشکیل شده است .
کد خبر: ۹۳۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 28 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان ، با اشاره به نظارت بر واحدهای نانوایی استان افزود: عرضه نان باکیفیت به مردم مهم‌ترین مطالبه‌ای است که از سوی اقشار مختلف جامعه پیگیری می‌شود بنابراین با توجه به حساسیت های بهداشتی و نیز نظارت بر عملکرد نانوایی در آذرماه سالجاری از ۴۲۴ واحد خبازی در سطح استان بازرسی به عمل آمد که ۱۶ پرونده تخلف به ارزش ریالی ۹۵۰ میلیون ریال تشکیل شد .
وی گفت: از مجموع واحدهای متخلف ۴ واحد نانوایی سنگک ، ۷ واحد لواشی ، ۲ واحد تافتون و ۳ واحد بربری بوده که عمده تخلف واحدهای مذکور گرانفروشی ، عدم درج قیمت و کم فروشی بوده است .
قربانیان افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته گشت های مشترک بازرسی از واحدهای خبازی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره اماکن نیروی انتظامی بصورت روزانه در حال انجام بوده و موارد بهداشتی و تخلفات احتمالی اعم از گرانفروشی ، کم فروشی و عدم درج قیمت توسط کارشناسان به متصدیان واحد ها تذکر داده میشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار