رئیس سازمان نظام مهندسی کشور:
تابناک-رئیس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: استان هرمزگان با این همدلی و هماهنگی جزو 5 استان برتر کشور در سازمان نظام مهندسی کشور است و من این همدلی و همفکری، همراهی و همکاری را در سایر استان ها کمتر دیده ام.
کد خبر: ۹۳۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶ 27 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با تاکید بر بهره گيري از مشورت كارشناسان براي پيشبرد امور شهرداري ها افزود: مسائل و موضوعات شهري از نظر اجتماعي و فني در تمام سطوح بايد مورد توجه قرار گيرد.

وی اضافه کرد: موتور توسعه پول نیست، موتور توسعه علم و دانش نیست موتور توسعه عشق به مردم و مملکت است و عشق به کاری که انجام می دهید.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: سلایق شخصی را در کار کنار بگذاریم ، بدون مطالعه کاری انجام ندهیم و با یک مدیر موفق می توان یک کارخانه موفق ایجاد کرد.

خرم خاطرنشان کرد: استان هرمزگان با این همدلی و هماهنگی جزو 5 استان برتر کشور در سازمان نظام مهندسی کشور است و من این همدلی و همفکری، همراهی و همکاری را در سایر استان ها کمتر دیده ام.

وی ادامه داد: استان هرمزگان موسس صدور پروانه در خارج از حریم است و هم اکنون سایر استان ها هم از آن تبعیت می کنند.

گفتنی است، همایش شهرداران استان هرمزگان با هدف آشنایی با قوانین و مقررات و بررسی چالش‌های پیش رو و هزینه کرد اعتبارات و رسیدن به درآمدن پایدار با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور ، دبیر سازمان اجرایی نظام مهندسی کشور ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری هرمزگان برگزار شد و چالش های پیش روی شهرداری های استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.

در این همایش شهرداران موضوعات مختلفی را در حوزه‌های تخصصی جهت افزایش تعامل ، هم‌افزایی و اثربخشی در این رویداد بررسی و مطرح کردند.

انتهای پیام /ز167

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار