فردی که ادعا می‌کرد فرستاده خدا است و به او الهاماتی از جانب خداوند می‌شود، بالاخره در قم رسوا شد. زنده کردن مردگان، ارتباط با ارواح، نابود کردن شیطان، برگزیده شدن از طرف خداوند، مالک تمام دارایی‌ها و مسائل مادی و دنیوی پیروانش از جمله ادعا‌های این مدعی دروغین بود.
کد خبر: ۹۳۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۳ 27 January 2021

به گزارش تابناک قم، مدعی دروغین فردی است با نام مستعار ناصر که پس از سال‌ها سوء استفاده از افراد ساده و کم اطلاع بالاخره با دروغ هایش رسوا شد.

مردی چهل ساله از جنوب کشور که سال‌ها قبل ادعا می‌کند فرستاده خدا است و مدعی می شود حکمت ها و الهاماتی را از امام زادگان درختان و حیوانات از جانب خداوند به گوشش می رسد؛

بعد از گذشت چند سال و تشکیل یک حلقه انحرافی برای جذب پیروان بیشتر به قم می‌آید ؛او حتی در یکی از روستاهای قم مراسم حج به جا می آورد.

او با ادعای دروغین از افراد ساده و کم اطلاع زیادی سوء استفاده‌های مالی و اخلاقی می‌کند که در نهایت دستگیر می شود.

او حتی در جلسات دادگاه ادعا می کند که می تواند مرده زنده کند! و قاضی پرونده می گوید: یکی از همکاران را به تازگی از دستت داده بودیم قرار شد مرده زنده کند! که در این لحظه ناصر و خواهرش در عجز و ناتوانی و برای فرار از اصل ماجرا شروع به گریه و داد زدن می کنند و متوجه شدند آن چیزی که تحویل ساده لوحان می دادند، ادعای دروغینی بیش نبوده است.

ناصر در جلسات دادگاه اعتراف می‌کند که ابتدا در ۳۶سالگی اسم ناصر را برای خودش انتخاب کرده است و برای کسب قدرت و سوء استفاده از افراد کم اطلاع نسبت به مسائل اعتقادی و دینی وسوسه شده است.

این مدعی دروغین در اعترافات خود می گوید در گذشته زندگی شخصی خوبی نداشته است، محیط خانواده اش پر از خشونت و دعوا بوده و از لحاظ عاطفی ضربه خورده است.

زنده کردن مردگان، ارتباط با ارواح، نابود کردن شیطان، برگزیده شدن از طرف خداوند، مالک تمام دارایی‌ها و مسائل مادی و دنیوی پیروانش از جمله ادعا‌های این مدعی دروغین بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار