نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: در چند سال اخیر خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب در شهر های بادرود و نطنز مطلوب بوده است و انتظار می رود با تامین اعتبارات، شبکه فرسوده خط انتقال آب از سرآسیاب به شهر بادرود اصلاح شود.
کد خبر: ۹۳۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 26 January 2021

رحمت الله فیروزی پور افزود: انتظار می رود با تخصیص ردیف بودجه، اجرای شبکه فاضلاب در شهر های بادرود و نطنز نیز در دستور کار قرار گیرد اما در کل ارائه خدمات آبفا در شهرهای بادرود و نطنز قابل توجه است.
در این جلسه همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پس از یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان اصفهان تمام تلاش ها در راستای کاهش فاصله ارائه خدمات میان شهر و روستاها در استان اصفهان می باشد.
هاشم امینی افزود: با یکپارچگی شرکت های آبفا شهری و روستایی تلاش بسیاری در زمینه حذف آبرسانی سیار و تامین پایدار آب شرب روستاییان در استان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه طرح 100-300 در استان اصفهان با هدف ارائه خدمات پایدار به روستاییان اجرایی شده است، عنوان کرد: در این طرح مقرر گردید 15 کیلومتر از شبکه فرسوده آب روستاهای شهر بادرود و نطنز اصلاح و بازسازی شوند تا دسترسی روستاییان به آب شرب پایدار، میسر شود .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه تحلیل نیاز آبی شهر بادرود در افق 10 ساله انجام گرفته است، تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار، بازسازی 12 کیلومتر از خط انتقال آب از منبع سرآسیاب تا شهر بادرود در دستور کار قرار می گیرد. همچنین با اتمام مطالعات فاز یک، انجام مطالعات فاز دوم اجرای شبکه فاضلاب در شهر بادرود در دستور کار است.
وی با بیان اینکه همه روستاها باید از خدمات پایدار شرکت های آب و فاضلاب در کشور بهره مند شوند، اظهار داشت: اگر در کمیسیون عمران مجلس مصوب شود که همه روستاها در کشور تحت پوشش شرکت های آب فاضلاب قرار گیرند، قطعا همه روستاییان از خدمات مطلوب کیفی و کمی شرکت های آبفا بهره مند می شوند.
هاشم امینی با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب شهر نطنز خاطرنشان ساخت: مد نظر است با مشارکت بخش خصوصی، اجرای شبکه فاضلاب شهر نطنز اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار