تابناک- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: بالغ بر ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر هستند و از خدمات مختلف فرهنگی، حمایتی و درمانی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ 26 January 2021

احم د لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بوشهر با بیان اینکه بالغ بر ۱۲ هزار زن سرمرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر هستند، اظهارداشت: از این تعداد بخشی از آن‌ها در سن و دارای ظرفیت مناسب برای توانمند سازی دارند.

وی با بیان اینکه مهمترین کار برای توانمند کردن این خانواده‌ها اشتغال است، افزود: این کار با کاریابی، خوداشتغالی و حوزه راهبران شغلی محقق می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون برای هزار بانوی سرپرست خانوار اشتغالزایی صورت گرفته است، بیان کرد: مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به این افراد تسهیلات داده شده که به هر نفر به طور متوسط ۴۰ میلیون پرداخت شده است.

لطفی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی نیز کارهایی ویژه زنان سرپرست خانوار انجام شده است، تصریح کرد: با آغاز سال تحصیلی برای فرزندان خانوار زن سرپرست فاقد سیستم هوشمند هزار و ۵۰۰ تبلت تیه و به این دانش آموزان اهدا شد.

وی با عنوان اینکه از ابتدای سال تا کنون به ۵۰۰ نوعروس تحت حمایت جهیزیه اهدا شد، خاطرنشان کرد: این جهیزیه شامل اقلام ضروری شروع یک زندگی بود.

انتهای پیام/ن ۴۵

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار