معاون صمت هرمزگان:
تابناک-معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در پی شکایت ۲۵۰ واحد صنفی از یک واحد خدمات‌رسان سازنده ترازوهای دیجیتال در بندرعباس، کارشناسان و بازرسان‌ با بررسی‌های به عمل آمده پس از صحت موضوع برای واحد مذکور پرونده تخلف با عنوان تقلب تشکیل دادند.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 25 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش، ارزش ریالی پرونده تشکیل شده از تخلفات صنفی استان را بالغ بر پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرونده مذکور جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

پیروی منش با اشاره به پرونده های تشکیل شده در این خصوص افزود: بازرسی از واحدهای صنفی و اعتبار سنجی ترازوهای دیجیتال در دستور کار بازرسان این سازمان است.

وی همچنین بر ثبت کلیه موجودی کالاها در سامانه جامع انبارها تاکید و تصریح کرد: همه اشخاص حقیقی و حقوقی مکلّف و موظف به ثبت موجودی کالای خود در این سامانه هستند و در غیر این صورت، در صورت هر گونه گزارش و یا بازرسی، بعنوان کالای قاچاق و احتکار محسوب شده و حسب قانون با متخلفین برخورد می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان در پایان اظهار داشت: شهروندان، در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری کنند.

انتهای پیام /ز 107

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار