رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۱۲۰ شرکت فناور و دانش بنیان در این استان فعال است، گفت: تعداد شرکت‌های دانش بنیان فعال در آذربایجان‌غربی، بیش از هفت برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 25 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی محمد نیکبخت اضافه کرد: تولیدات این شرکت‌ها در زمینه‌های برق و الکترونیک، صنعت ساختمانی، کشاورزی، تولید و اتوماسیون، شیمی و پلیمر، اکوتوریسم منابع طبیعی و محیط زیست و انرژی‌های نوین زیست فناوری است.

وی بیان کرد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش‌بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز آذربایجان غربی را با بهره‌مندی از جوانان نخبه فراهم کند.

نیکبخت با اشاره به اهمیت به تفکر و تولیدات جوانان در آذربایجان غربی گفت: ۵۰۰ نفر از جوانان این استان در شرکت‌های فن آور به صورت مستقیم فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این شرکت‌ها در میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی و  پارک علم و فناوری در مرکز استان مستقر است، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید تمامی تلاش خود را برای جذب نخبگان و به کارگیری آنان در توسعه کشور به ویژه در این استان به کار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار