فرماندار همدان خبر داد:
محمد علی محمدی در ستاد دهه فجر شهرستان همدان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان همدان ۱۳۲ طرح تولیدی اقتصادی و پروژه عمرانی با اعتبار ۳۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 24 January 2021
محمد علی محمدی در ستاد دهه فجر شهرستان همدان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان همدان ۱۳۲ طرح تولیدی اقتصادی و پروژه عمرانی با اعتبار ۳۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش تابناک همدان وی افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۲۰۶ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۲۱ طرح با اعتبار ۱۲۸ میلیارد تومان است.

سرپرست فرمانداری همدان با تاکید بر ابتکار عمل در اجرای برنامه‌های دهه فجر اظهارکرد: مشارکت حداکثری مردم و فعالان اجتماعی و فرهنگی در تعظیم شعائر مد نظر قرار گیرد.

وی افزود:کمیته‌های تخصصی ۱۸ گانه در ستاد دهه فجر شهرستان همدان متناسب با جامعه هدف خویش نسبت به اجرای برنامه‌ها با ملاحظه مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا اقدام نمایند.

محمدی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و عملکرد دولت می‌باشد یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و بهره گیری از فضای مجازی در این راستا اقدام نمایند.

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: دستگاه‌های اجرایی مسئول، تشکل‌های دانشجویی و مردمی باید تمرکز بیشتری در این خصوص داشته باشند.

وی بصیرت افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی، خودباوری و وحدت را مهمترین رویکرد‌های تعیین شده دهه مبارک فجر در سالجاری دانست و تصریح کرد: در برابر آثار تحریم‌های ظالمانه، تبلیغات منفی و شرایط خاص ناشی از کرونا امید آفرینی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

محمد علی محمدی افزود: دهه مبارک فجر با ایام میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام تقارن یافته است که باید در برگزاری جشن‌ها و برنامه‌ها با توجه به ملاحظات و محدودیت‌ها مد نظر قرار گیرد.

در این نشست مسئولان کمیته‌های تخصصی ۱۸ گانه ستاد دهه فجر شهرستان همدان به اهم برنامه‌های پیش بینی شده در کمیته ذیربط اشاره کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار