برگزیدگان نخستین جشنواره مکتب حاج قاسم و ششمین جشنواره ابوذر در کردستان با حضور جمعی از مسوولان معرفی شدند.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 23 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری فارس کردستان، جشنواره ابوذر و جشنواره سردار سلیمانی در بخش‌های فیلم، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه و یادداشت در کردستان برگزار شد که امروز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

برگزیدگان جشنواره سردار سلیمانی:

در بخش فیلم؛ طیب الله ویسی از واحد خبر صدا و سیمای مرکز کردستان حائز رتبه اول شد، شیدا علیمرادی از باشگاه خبرنگاران و سعید کردی از واحد خبر صدا و سیمای مرکز کردستان مشترکا رتبه دوم را کسب کردند و حسین چشمه کبودی از واحد خبر صدا و سیما حائز رتبه سوم شد.

همچنین در بخش فیلم تندیس ویژه جشنواره به مهرداد یوسفی از صدا و سیمای مرکز کردستان تعلق گرفت.

در بخش تولیدات مکتوب حاج قاسم؛ نشمیل نوشادی از خبرگزاری ایسنا، زهره نادری مقدم از هفته نامه کردستان رتبه برتر خبر را کسب کردند، فرید سماواتی از هفته نامه ئاوات و علی کرمی از سایت تابناک در بخش یادداشت حائز زتبه شدند و طاهره جلوخانی از سایت کردتودی و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس نیز در بخش گزارش حائز رتبه برتر شدند و تندیس ویژه جشنواره شهید سلیمانی در بخش تولیدات مکتوب به شیرین مرادی از خبرگزاری فارس رسید.

در این بخش از جشنواره از سلیمان الله مرادی، مسعود احمدی، شیروان یاری و مسعود مرادسلیمی بعنوان داوران جشنواره سردار سلیمانی نیز تجلیل شد.

برگزیدگان جشنواره ابوذر:

در بخش عکس موضوعی، نوید صیدیمرادی از خبرگزاری شبستان شایسته تقدیر، مصلح پیرخضرانیان از خبرگزاری ایرنا رتبه سوم، فرشید اردلان از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و بختیار صمدی از خبرگزاری فارس رتبه اول را کسب کردند.

در بخش عکس آزاد، ایمان فاتحی از خبرگزاری میزان رتبه اول، الهام امی از خبرگزاری مهر رتبه اول و کیوان فیروزه‌ای از خبرگزاری مهر نیز رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش خبر شهین امجدی از خبرگزاری شبستان رتبه اول، هیوا محمدپور از سایت خبری بارانی نیوز رتبه دوم، شیوا اردلان منش از خبرگزاری فارس و میلاد مرادی از خبرگزاری تسنیم به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش تیتر سروش حبیبی از مهر رتبه سوم، شیرین مرادی از خبرگزاری فارس رتبه دوم و کلثوم مومنی از خبرگزاری ایرنا رتبه اول را کسب کردند.

در بخش یادداشت چنور صادقی از ایرنا، عدالت ناصری از خبرگزاری فارس و منصور اولی از خبرگزاری کردپرس به ترتیب رتبه‌های سوم تا اول را کسب کردند.

در بخش مصاحبه شیما صادقی از هفته نامه آریز شایسته تقدیر شناخته شد و فاطمه ملایی از خبرگزاری فارس، هژیر الله مرادی از روزنامه روژان و طاهره جلوخانی از سایت کردتودی رتبه‌های اول تا سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

در بخش ویژه مهوش رحیمی از سایت آفتاب دل، عادل پیرویسی از سایت کردتودی برگزیده شدند.

در بخش گزارش؛ ژاله گرگانی از خبرگزاری ایرنا و شیما صادقی از هفته نامه ئاریز شایسته تقدیر شناخته شدند و حسین حسین زاده از ایرنا و سروش حبیبی از خبرگزاری فارس مشترکا رتبه اول، روزیتا قادری از تسنیم و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس مشترکا رتبه دوم و فرانک کیانپور از خبرگزاری ایسنا و هژیر الله مرادی از روزنامه روژان به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش فیلم ابوذر، مسعود باتمانی از تسنیم، سروه احمدی از صدا و سیما و میدیا رحیمی از خبرگزاری صدا و سیما از صدا و سیما نیز به ترتی رتبه‌های سوم تا اول را کسب کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار