تابناک-سهیلا قنبرصفری آموزگار دبستان دخترانه نجمیه ناحیه ۱بندرعباس مدت 10روز است که در بیمارستان بستری شده ولی آموزش را تعطیل نکرده و تخت بیمارستان را به کلاس درس تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۳۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 23 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، معلمان همیشه جلوه گر عشق، نوع دوستی و گذشت هستند و در این مسیر چراغ راه و هدایت گر آحاد جامعه بوده اند.
با شیوع بیماری کرونا و بروز مسائل و مشکلات متعدد و تعطیلی مدارس، جهاد آموزشی در کنار جهاد سلامت به راه افتاد و معلمان با فداکاری های بی نظیر و بی بدیل، تعلیم و تربیت نسل آینده جامعه که از ارکان توسعه اصلی توسعه و پیشرفت کشور است، به پیش برده اند.
سهیلا قنبرصفری آموزگار پایه ششم دبستان دخترانه نجمیه ناحیه ۱بندرعباس یکی از هزاران فرهنگی فداکار ایران اسلامی است که عشق و مسئولیت پذیری را به بهترین ترین شکل به منصه ظهور رسانده و با وجود درگیری با بیماری و بستری شدن،۱۰ روز است که آموزش دانش آموزان خود را از روی تخت بیمارستان شهید محمدی بندرعباس پیگیری می کند و شعار آموزش و پرورش که " آموزش تعطیل نیست " را به زیبائی نمایش داده است.
معلمان استان هرمزگان مانند دیگر معلمان کشور نیز با الگو گرفتن از آموزه ها و جلوه های مکتب اسلام، صحنه های زیبایی از گذشت و ایثار را نمایش دادند. یادمان نمی رود مادری که با وجود از دست دادن فرزند جوان خود، آموزش را رها نکرده و نهایت مسئولیت پذیری و عشق را نشان می دهد و یا معلمانی که فراتر از مسئولیت کاری، اقدام به خرید تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت خود می کنند و یا معلمانی که با وجود بیماری، آموزش را تعطیل نکرده اند.
معلمان کشور ایران عزیزمان چون قنبرصفری، مانند یک سرباز وفادار سنگر آموزش و تربیت را در این جبهه مبارزه با بیماری کرونا خالی نکرده و با کمترین امکانات، دوشادوش سربازان سلامت حرکت کرده اند.

انتهای پیام /ز64

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار