امام‌جمعه کالپوش:
مهر: امام‌جمعه کالپوش بابیان اینکه مشکلات بخش کالپوش شهرستان میامی به اطلاع آیت الله رئیسی رسیده است، گفت: دستور پیگیری مسئله سد کالپوش توسط رئیس قوه قضائیه صادر شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 22 January 2021

دستور پیگیری و رسیدگی قضائی به مسئله سد کالپوش صادر شد

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام اسماعیل بهرامی ظهر آدینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کالپوش به میزبانی مسجد جامع حسین‌آباد، ضمن بیان اینکه تحول و حرکتی که بعد از بیانیه گام دوم انقلاب در نظام و کشور بین آحاد مردم ایجاد شد ثمره درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب است، ابراز داشت: دستگاه قضا اثبات کرد که در نقشه راه بیانیه گام دوم در حال حرکت است.

وی ضمن بیان اینکه رانش زمین و آسیبی که به مردم منطقه وارد آمد به صمع و نظر رئیس قوه قضائیه رسیده است، افزود: ایشان قول سفر به این منطقه را دادند اما متأسفانه وجود کولاک شدید در منطقه امکان حضور را به ایشان نداد و سفر دوروزه به یک‌روزه تغییر کرد.

امام‌جمعه کالپوش بابیان اینکه دستور پیگیری و رسیدگی مسئله سد کالپوش توسط قوه قضائیه صادر شد، ابراز داشت: این اتفاق برای بخش کالپوش به‌عنوان یکی از مناطق محروم استان سمنان اتفاق خوب و مبارکی است.

بهرامی بابیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان مربوطه از استاندار و معاونان تا مدیران دستگاه‌ها گره‌گشای مشکلات بخش کالپوش باشند، تصریح کرد: حل این چالش‌ها می‌تواند درنهایت به توسعه چشمگیر کالپوش بسیار کمک کند.

وی افزود: مسئولان، مردم، فرهیختگان و نخبگان می‌بایست با وفاق و همدلی تجلی درایت رهبر معظم انقلاب در جمع‌آوری مطالب و بیان راهکارها پیرامون سد کالپوش، حق آبه کشاورزی و شرب، رانش زمین و استقرار ادارات کمک کنند تا این مهم بتواند درنهایت به ارتقا منطقه منتهی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار