مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، دهه فجر را فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: یادآوری مناسبت‌های سرنوشت‌ساز نظام در عین حال که وظیفه دینی، ملی و اخلاقی است، زمینه آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 22 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«مجید یزدان‌پناه» با بیان اینکه نوجوانان و جوانان ایام پیروزی انقلاب را به یاد ندارند، افزود: نسل جوان و آیندگان باید بدانند چه خون هایی داده شده تا امروز چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب را عزتمندانه و سربلند جشن بگیریم و با عزت سرمان را بلند کنیم که در سرزمینی زندگی می کنیم که کشورهای قدرتمند دنیا نگاهشان به ما است.

وی یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در همه زمینه ها توانمند هستیم و در فهرست معدود کشورهایی هستیم که ادعای تولید واکسن کرونا را دارند. ضمن اینکه در حوزه های دیگر هم حرف های زیادی در دنیا برای گفتن داریم.

یزدان‌پناه در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر برگزاری عالمانه و هنرمندانه دهه فجر امسال اشاره داشت و گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی باید از ظرفیت های فضای مجازی برای روشنگری در مورد اهداف و آرمان های پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به فرصت‌های ایجاد شده از قبل شیوع کرونا در حوزه آموزش، تصریح کرد: کرونا با وجود همه مشکلات و چالش هایی که پیش روی جامعه قرار داده، ما را به سمت فضایی برده که به آن نیاز داشتیم.

او گفت: وقتی امروز ۱۳ میلیون دانش آموز در فضایی به نام شبکه دانش اموزی «شاد» گرد هم آمده اند یعنی از کرونا برای دگرگون کردن امر آموزش فرصت ساخته ایم که باید از ظرفیت های شبکه شاد برای بیان دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی به نسل جوان استفاده شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا، حدود ۳۵۲ هزار دانش آموز، نوآموز و بزرگسال و سوادآموز دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار