نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:
تابناک- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: با توجه به اینکه برخی مسائل استانی باید در سطح ملی مرتفع شود، نمایندگان در پیگیری رفع مشکلات استان هرمزگان جدی تر عمل کنند.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱ 22 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت الاسلام دکتر عبادی زاده در سفر خود به دهستان سیاهو که به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد در خصوص مسائل و مشکلات عمده موجود در این دهستان، اظهارداشت: سه مسئله مهم و اساسی در این منطقه باید پیگیری شود که شامل ارتقا این دهستان به بخش، بهبود وضعیت جاده این دهستان و تامین آب شرب مورد نیاز مردم این روستا است.

وی با بیان اینکه برخی از مسائل و مشکلات باید در اعتبارات ملی دیده شود، افزود: جاده مرگ این دهستان می‌تواند بعنوان یک پروژه ملی دیده شود و با اجرای آن مانع تداوم مشکلاتی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خصوص حل مشکل کم آبی این دهستان، بیان کرد: برای بهبود این وضعیت باید پروژه‌های آبخیزداری برای این منطقه تعریف و اجرا شود.

امام جمعه بندر عباس با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر دیگر بحث راه اندازی شبکه آب و برق رسانی و ساخت جاده دسترسی به مناطق مختلف نیست بلکه در حوزه ارتقا وضع موجود مطالباتی را دارند.

حجت الاسلام عبادی زاده با بیان اینکه برخی مسائل نیاز است توسط نمایندگان مجلس جدی تر پیگیری شود، خاطر نشان کرد: دو جاده میناب یه هشتبندی و سیاهو به احمدی دو جاده ای هستند که بهبود وضعیت آن باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

وی گفت: تا تحقق اجرای این دو پروژه پیگیری می‌کنم که هیچگاه فراموش نشود.

انتهای پیام/ن۳۳

نمایندگان در پیگیری رفع مشکلات استان هرمزگان جدی تر عمل کنند

نمایندگان در پیگیری رفع مشکلات استان هرمزگان جدی تر عمل کنند

نمایندگان در پیگیری رفع مشکلات استان هرمزگان جدی تر عمل کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار