معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی مدارس استان برای برگزاری جشن‌های انقلاب در بستر شبکه آموزش دانش‌آموزی(شاد) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۴ 22 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سید مجتبی موسوی اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال، نه فقط کمرنگ‌تر از سنوات گذشته برگزار نمی‌شود، بلکه بگونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا این ویژه برنامه‌ها در بستر شبکه شاد با شور و حرارت بیشتری برگزار شود.

معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: مقدمات کار فراهم شده تا با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی در مورد اهداف و آرمان های انقلاب، به ویژه در بین نسل جوان که سالهای قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند، روشنگری ایجاد شود.

وی تاکید کرد: می کوشیم تا با تکیه بر ظرفیت های شبکه شاد دانش‌آموزان را در جریان دستاوردهای انقلاب اسلامی گذاشته و از این فضا نهایت استفاده را برای کارهای پرورشی ببریم.

موسوی با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی در بستر "شاد"، گفت: این گفتمان تلاش خواهد کرد تا دانش‌اموزان را با اندیشه ها و دیدگاه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آشنا کند.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به برنامه ریزی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بستر شبکه شاد داشت و گفت: نسل جوان باید با شهدا و راه و رسم انها آشنا شوند، چراکه این آشنایی زمینه های حضور پررنگ آنها در عرصه های سرنوشت ساز دفاع از میهن را فراهم خواهد کرد.

موسوی با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب به صورت نمادین در یکی از مدارس ناحیه یک شهر کرمانشاه گفت: از همه مدارس خواسته شده تا زنگ انقلاب را همزمان با مدارس سراسر کشور در فضای مجازی به صدا درآورند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار