باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: تا کنون ۱۱۷ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سطح استان آزاد شده اند و هیچ زندانی مهریه و نفقه‌ای وجود ندارد.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹ 21 January 2021

به گزارش تابناک سمنان عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان در نشست قضات استان با آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در غربالگری زندانیان خوشبختانه شاهد آزادی ۱۱۷ زندانی در سطح استان بوده‌ایم، تاکید کرد: در خصوص کاهش تعداد جمعیت کیفری نیز استان سمنان وضعیت خوبی را داشته و در رتبه سوم کشور قرار دارد.

او با بیان اینکه در زمینه اراضی ملی فقط یک پرونده مورد مناقشه در سطح استان سمنان مفتوح و در دست رسیدگی است، تاکید کرد: هفت هزار هکتار اراضی که بدون سبب، برایشان سند قطعی گرفته شده بود، ابطال و به بیت‌المال بازگشت یافتند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه ۹ هکتار بستر رودخانه‌ها نیز به همت دستگاه قضائی به بیت‌المال بازگردانده شده است، بیان کرد: طرح کاداستر یا همان سند تک برگی برای شش میلیون ۲۷۳ و ۸۳۰ هکتار عرضه‌های دولتی استان اجرایی شده است.

عبدالهی همچنین با بیان اینکه در زندان‌های استان سمنان امروز حتی یک زندانی نفقه و مهریه وجود ندارد، بیان کرد: هیچ زندانی جرایم مالی زیر ۵۰ میلیون تومان در زندان‌های استان وجود ندارد همچنین رضایت اولیا دم برای ۱۰ نفر محکوم به قصاص در ماه‌های اخیر تحصیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار