رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان مهران گفت:۱۰ واحد صنفی بعلت گرانفروشی، اخفاء و امتناع، فروش اجباری کالا همراه روغن خوراکی به اداره تعزیرات حکومتی جهت بر خورد قانونی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 22 January 2021

مرادی رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان مهران اظهار داشت: در گشت مشترک با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان مهران، اداره تعزیرات حکومتی، واحد بازرسی و نظارت اصناف، به منظور رصد وضعیت انواع روغن خوراکی جامد و مایع در سطح بازار , تعداد ۱۰ واحد صنفی عمده و خرده فروشی بعلت گران فروشی، اخفاء و امتناع، فروش اجباری کالا همراه روغن خوراکی به اداره تعزیرات حکومتی جهت بر خورد قانونی معرفی شدند.

مرادی افزود  : با توجه به تقاضای کاذبی که برای خرید روغن در بازار ایجاد شده، قیمت محصول دچار التهاب در بازار شده است، در حالیکه در شرایط فعلی که کشور دچار تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی است، به مردم و صنوفی که روغن مصرف می‌کنند، توصیه می‌شود که تقاضای کاذب در بازار ایجاد نکنند تا برخی افراد به نرخ‌های غیر واقعی اقدام به عرضه روغن نکنند.

او در ادامه ابراز امیدواری کرد که در چند روز آینده با عرضه انواع روغن‌های خوراکی توسط واحد‌های تولیدی صنعتی در کشور و به تبع آن در سطح بازار شهرستان مهران این مشکل نیز مرتفع خواهد شد.

مرادی از مردم عزیز شهرستان مهران خواست در صورت مشاهده با هرگونه تخلف صنفی به ویژه گران فروشی، احتکار، امتناع از عرضه و... می‌توانند شکایات خود را به چهار روش حضوری، تلفن (۱۲۴-۳۳۸۲۶۰۱۱-۳۳۸۲۶۳۵۳) سامانه ثبت شکایت ۱۲۴ و اپلیکیشن آپ به اطلاع مراجع نظارتی جهت بررسی‌های و اقدام لازم برسانند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار