معاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
معاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: تا پایان سال جاری 200 سند دفترچه‌ای موقوفات به سند تک برگی تبدیل میشود.
کد خبر: ۹۳۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ 20 January 2021

حجت الاسلام اصغر توسلی در آئین تکریم و معارفه معاونت حقوقی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان ضمن تشکر از حسن اعتماد برای انتخاب وی در این سمت اظهار داشت: کارشناسان خبره‌ای در این معاونت وجود دارد ضمن اینکه حجت الاسلام نصر اصفهانی نیز در این سمت دستاوردهای شایستهای را داشته اند که قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه همه توان خود را برای توسعه امور ثبتی و حقوقی در استان اصفهان پیگیری خواهیم کرد، اضافه کرد: یکی از اولویت‌های سازمان اوقاف توجه به امور ثبت موقوفات است که تحقق این امر را در دستور کار داریم.
معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه اگر بتوانیم موقوفات را ثبت کنیم مشکلات این اداره کل به حداقل می‌رسد، ادامه داد: طی دوماه آینده سعی داریم تبدیل اسناد دفترچهای به تک برگی را با جدیت دنبال خواهیم کرد و 200 سند باقی مانده را به تک برگی تبدیل خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: در این زمینه اداره کل ثبت اسناد نیز همکاری ویژه خود را اعلام کرده‌اند و همه ادارات شهرستانها بایددر این زمینه همکاری کنند.
حجت الاسلام توسلی با بیان اینکه سامانه ثبتی دارای اشکال بوده و باید این مشکل برطرف شود، ادامه داد: باید این سامانه هر چه زودتر به صورت کامل در اختیار ادارات برای ثبت موقوفات و اجارات قرار گیرد.

برچسب ها: اوقاف ، اصفهان ، موقوفات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار