تابناک-مجتبی رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان در جلسه شورای ترافیک عنوان کرد: از تمام ظرفیت شهرستان برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۳۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ 20 January 2021

 

جلسه شورای ترافیک به ریاست فرماندار پارسیان در محل فرمانداری برگزار شدبه گزارش خبرنگار تابناک، جلسه شورای ترافیک به ریاست مجتبی رضا پور فرماندار شهرستان پارسیان و با حضور مسئولین دستگاهای اجرایی در محل سالن اجتماعات این فرمانداری با 3 دستور کار برسی مصوبات جلسه قبل ، برسی نقاط حادثه خیز و برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های درون شهری و برون شهری جهت کاهش تصادفات در شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارسیان در این جلسه با تاکید بر اینکه هر چه سریعتر باید اقدامات لازم در خصوص اتمام جاده بوچیر در اسرع وقت از سوی اداره کل راه و شهر سازی صورت پذیرد چرا که مهمترین اولویت ما جان و حفظ سلامتی مردم است و در این خصوص با کسی تعارفی نداریم.

ایشان در ادامه صحبت های خود نیز در این جلسه به جاده ستلو به شهر کوشکنار اشاره نمودند که طبق دستور استاندار محترم هر چه سریعتر صنایع انرژی بر نسبت به اجرای تعهدات خود در خصوص این مسیر اقدامات لازم را صورت دهد و در ادامه تشریح نمود، ساماندهی میادین شهر و رفع نقاط حادثه خیز جاده ای برای کاهش تصادفات جاده ای و تسهیل در رفت و آمد از اولویت های کاری شورای ترافیک شهرستان می باشد و تمام دستگاه ها باید همکاری و هماهنگی لازم در این جهت را با یکدیگر داشته باشند .

مجتبی رضاپور فرماندار پارسیان در این جلسه داشتن شهری منظم حق شهروندان دانست و افزود: طرح های پیشنهادی در این شورا باید در راستای رفع مشکلات و رفاه شهروندان بوده و ضمانت اجرایی داشته باشند و انتظار میرود مصوبات جلسه شورای ترافیک علمی و کارشناسی شده باشد تا مسائل و مشکلات شهرستان و علی الخصوص جاده های ارتباطی شهرستان مرتفع گردد .

جلسه شورای ترافیک به ریاست فرماندار پارسیان در محل فرمانداری برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار