مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه ۹۱ درصد دانش‌آموزان استان در شبکه شاد هستند، گفت: دانش‌آموزان کلاس اول با آموزش غیرحضوری به نقطه مطلوب نمی‌رسند.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 20 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، مجید یزدان‌پناه امروز در جمع اصحاب رسانه از بازگشایی اختیاری مدارس در نقاط آبی و زرد استان بنا بر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد و اظهار داشت: باید بپذیریم که کیفیتی که در آموزش حضوری است در آموزش غیرحضوری وجود ندارد در آموزش حضوری دانش‌آوزان در محیطی امن امتحان می‌دهند و همه در یک تراز قرار دارند.

وی ادامه داد: مدارس از امروز برای دانش‌آموزان کلاس اول و دوم، دروس عملی هنرستان‌ها و مدارس عشایری و روستایی با جمعیت زیر ۵۰ نفر بازگشایی شده، البته برای حضور اجباری نیست و دانش‌آموزان به اختیار خود می‌توانند حضور یابند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ضدعفونی مدارس، گفت: از خانواده‌های می‌خواهم حضور دانش‌آموزان را جدی بگیرند امروز در مدارس حضور یابند خود از نزدیک چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مشاهده کنند و بعد برای حضور فرزند خود تصمیم بگیرند.

یزدان‌پناه ادامه داد: کلاس‌های درس را شیفت‌بندی شده و در تلاش هستیم که تعداد دانش‌آموزان را به کمتر از ۱۰ نفر برسانیم.

وی متذکر شد: همه متخصصان تعلیم و تربیت به این نتیجه رسیده‌اند که دانش‌آموزان کلاس اول با آموزش غیرحضوری به نقطه مطلوب نمی‌رسند.

یزدان‌پناه اضافه کرد: مدارس از امروز به روی دانش‌آموزان و والدین باز است، اگر چنانچه خانواده‌ها به این نتیجه رسیدند که امکان حضور دانش‌آموزان در هر پایاه و رده‌ای وجود دارد، ما آماده‌ایم که مدارس را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر کنیم.

این مسئول با بیان اینکه آموزش در شبکه شاد همچنان ادامه دارد، گفت: از ۳۲۷ هزار و ۳۷۲ دانش‌آموز استان ۲۹۵ هزار و ۴۴۲ نفر معادل ۹۱ درصد در شبکه شاد حضور دارند و حدود ۱۱ تا ۱۲ نفر از تلویزیون پیگیر آموزش هستند و همچنین ۱۴ هزار و ۷۷۹ نفر هم تا الان حضور برای رفع اشکال داشته‌اند و ۲ هزار و ۶۰۲ نفر نیز بسته‌های یادگیری را تحویل گرفته‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار