تابناک-حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: در توزیع اقلام اساسی از همه ظرفیت‌ها استفاده شود
کد خبر: ۹۳۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 20 January 2021

به گزارش تابناک ، نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان حاجی آباد به ریاست حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد و با حضور معاون بازرگانی اداره کل صمت استان و اعضای کارگروه شهرستان برگزار شد.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این نشست با بیان اینکه هدف تنظیم بازار علاوه بر تامین منافع تولید کننده، تامین منافع مصرف کننده نیز هست اظهار کرد: در مدیریت بازار باید حقوق مصرف کننده مورد توجه قرار گیرد و حق مردم به موقع دنبال و پیگیری شود

فرماندار حاجی آباد با تاکید بر اینکه کمبودها و مشکلات را باید رصد و پیگیری کرد گفت: نظارت بر بازار نباید به گونه ای باشد که موجب نارضایتی مردم شود.

جهانگیری با اشاره به اینکه کمبودی در اقلام اساسی وجود ندارد اضافه کرد: اقلام اساسی به اندازه کافی موجود است و توزیع آن در شهرستان باید مدیریت شود، در توزیع اقلام اساسی می توان از ظرفیت بسیج و تعاونی روستایی استفاده کرد.

وی عنوان کرد: شهرستان حاجی‌آباد بالاترین تولید گندم در استان را دارد و از آن جایی که جمعیت شهرستان در فصل زمستان به دلیل اشتغال و مهاجرت افزایش می یابد سهمیه آرد شهرستان بایستی افزایش تا نارضایتی ناشی از این موضوع برطرف شود.

رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان جهت نظارت و توزیع بهتر بر توزیع آرد شهری خواستار توزیع آن توسط تعاون روستایی شد.

فرماندار حاجی آباد در ادامه بر تامین سیمان مورد نیاز شهرستان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار