دبیر جشنواره ابوذر ایلام گفت: آثار فاخر و ارزنده در بخش های مختلف رسانه از خبرنگاران استان و فعالان این حوزه به جشنواره کشوری ابوذر راه می یابد.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 21 January 2021
 

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد علینظری اظهار داشت: فراخوان برگزاری ششمین جشنواره ابوذر استان منتشر شده و تاکنون خبرنگاران استان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده اند اما انتظار داریم با توجه به توانمندی بسیاری از خبرنگاران، آثار فاخر و ارزنده به این جشنواره ارسال شود.

وی  اظهار داشت: آثار برگزیده استان پس از اعلام نتایج داوری به جشنواره ابوذر کشور راه می یابند که امیدواریم در کشور هم حائز رتبه و مقام شوند. 

 علینظری گفت: در برخی از محورهای جشنواره با تبصره ی عدم چاپ و بدون زمان انتشار سعی شده است تا فرصتی به خبرنگاران داده شود در این زمینه ها نیز خلق اثر کنند.

وی، محورهای وقف، آبخیزداری، دستاوردهای نظام، جنگل کاری و موضوع آزاد در خصوص ظرفیت های استان را از آن جمله برشمرد.

وی افزود:  محورهای جشنواره شامل جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی،  خروج آمریکا از منطقه خون بهای حاج قاسم سلیمانی(بدون شرط انتشار)، موضوعات اجتماعی شامل طلاق، اعتیاد، فرزند آوری‌ و خودکشی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه،  دفاع مقدس و نقش مردم ایلام در جنگ، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، روایت از اربعین در سال‌های گذشته، بررسی راهکارهای توسعه وقف های همگانی در بستر فضای مجازی(بدون شرایط زمان انتشار)، آبخیزداری و توسعه فضای سبز (بدون شرط انتشار)،  جنگل کاری و حفاظت از جنگل(بدون شرط انتشار) و موضوع آزاد (یکی از ظرفیت‌های فراموش شده بومی استان) است.

وی ادامه داد: همچنین در  بخش ویژه "برای پژمان" نیز به مناسبت درگذشت خبرنگار فقید رسانه پژمان مهدوی فر سعی داریم تا با گرامیداشت یاد و خاطره وی از خانواده اش تجلیل کنیم.

علینظری گفت: قالب آثار جشنواره در بخش های خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله و یادداشت، کاریکاتور ، اینفوگرافی، موشن گرافی، فیلم کوتاه، عکس و  پوستر است که خبرنگاران می توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی اضافه کرد:  آثار ارسالی باید  از ۹۸/۱۱/۲۲ تا ۹۹/۱۰/۲۰ در یکی از رسانه های دارای مجوز منتشر شده باشد.

دبیر جشنواره ابوذر گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به سازمان بسیج رسانه به آدرس ایلام - چهار راه حضرت سیدالشهدا(ع) - جنب بانک دی ارسال کنند.

وی افزود: همه خبرنگاران آزاد و شاغل در تمامی رسانه های استان دارای مجوز در سامانه جامع رسانه های کشور می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی تاکید کرد: هر خبرنگار در سه قالب و ارسال یک اثر اجازه شرکت در جشنواره را دارد و اثر باید در بازه زمانی بهمن ۹۸ تا ۲۰دی ماه ۹۹ در رسانه های مکتوب و الکترنیکی استان دارای مجوز سامانه های جامع کشور منتشر شده باشد.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین اطلاعیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر، مهلت  ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ابوذر تا ساعت ۲۴  مورخه ۹۹/۱۱/۰۵ است و تمدید نخواهد شد.

علینظری گفت: خبرنگاران می‌توانند آثار مربوط به خویش در دوره زمانی ۹۸/۱۱/۲۲ تا ۹۹/۱۰/۲۰ را به ایمیل abozarha.ilam@gmail.com و همچنین از طریق واتساپ و تلگرام به شماره  ۰۹۳۹۸۴۳۳۹۱۶ ارسال کنند.

وی افزود: همچنین آثار مکتوب بصورت حضوری، ترجیحاً در قالب ورد با (فونت ۱۴ - زر یا میترا) ازطریق آقای سیدداود سجادی به شماره همراه (۰۹۱۸۵۱۳۸۸۵۴) قابل دریافت است.

وی اظهار داشت: هیات داوران این جشنواره نیز انتخاب و قرار است مهمان ویژه کشوری نیز در این جشنواره شرکت کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار