بابک عاطفی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: در طول دو سال اخیر طرح های هادی متنوعی جهت بهبود کیفیت روستاهای استان توسط بنیاد مسکن اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۳۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 19 January 2021

بابک عاطفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: استان کرمانشاه دارای ۱۷۱۵ روستای بالای بیست خانوار می باشد که از ابتدا تا پایان سال ۱۳۹۸ نقشه ۱۹۴۸ روستا تهیه شده است، لذا نسبت بهره مندی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان برابر ۱۰۰ درصد می باشد.

وی افزود: از ابتدا تا پایان سال ۱۳۹۸ بازنگری طرح هادی در ۲۸۷ روستا به انجام رسیده است که از این تعداد ۲۹ روستا در سال بازنگری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن تصریح کرد: از محل اعتبارات عمرانی مجموعا تعداد ۲۶ پروژه در سال ۹۸ بازنگری و تهیه طرح هادی روستایی با مجموع اعتبار ۶۲۶۰ میلیون ریال مصوب و با تخصیص ۱۰۰ درصدی، در دست اقدام است و این تعداد برای سال ۹۹ شامل ۲۳ پروژه و ۸۸۴۲ میلیون ریال اعتبار مصوب، با تخصیص ۱۰۰ درصدی می باشد.

عاطفی در پایان تاکید کرد: طرح های هادی روستایی شامل تخریب، اجرای زیرسازی و روسازی، جدول گذاری، پیاده رو سازی و جداره سازی، احداث کانال، آسفالت معابر روستایی و رفع مخاطرات روستا شامل عملیات خاک برداری و خاک ریزی، بوده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار