فرماندار بندرعباس جهت جلوگیری از گسترش کرونا اعلام کرد:
تابناک-فرماندار بندرعباس گفت: استفاده از مهمانسراهای ادارات نیز با هدف کاهش مسافرها ممنوع و هیچ گونه خدماتی به مسافران و گردشگران در این مقطع کنونی داده نخواهد شد
کد خبر: ۹۳۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹ 18 January 2021

نصب چادر مسافرتی در سواحل و بوستانهای بندرعباس ممنوع است

به گزارش خبرنگار تابناک،جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان به ریاست عزیزاله کناری فرمانداردر محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار داشت: با وجود اینکه استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس به لحاظ رنگ بندی کرونایی در وضعیت مناسبی قرار دارد اما همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضروری است تا بتوانیم این وضعیت مطلوب را حفظ کنیم.

نصب چادر مسافرتی در سواحل و بوستانهای بندرعباس ممنوع است

وی در ادامه گفت: باید در ابتدای صبح گند زدایی اماکن عمومی انجام شود و عرضه قلیان در ساحل و اماکن عمومی ممنوع است و هچنین ساماندهی دستفروشان و الزام کردن آنها به رعایت پروتکل های بهداشتی از مواردی هستند که شهرداری باید نظارت کامل را بر آنها داشته باشد.

این مقام مسئول بیان داشت: همچنان استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات برای مردم عزیز یک ضرورت است لذا رعایت پروتکل های بهداشتی بعنوان اصلی ترین و مهم ترین راهکار برای در امان ماندن از ویروس کرونا است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت:طرح حاج قاسم سلیمانی یک طرح با برکت برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا است و تاکنون نیز خوب عمل شده و لازم است که من بعد هم دستگاههای ذی ربط همکاری لازم را با انجام هر چه بهتر طرح داشته باشند.

فرماندار گفت: هلال احمر با کمک حوزه بهداشت نظارت لازم  بر جابجایی مسافر از اسکله شهید حقانی و هرمز را داشته باشد و هشدارهای رعایت نکات بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک را به مسافرین بدهند و عوامل بندر حقانی و بندر هرمز نیز اقداماتی را انجام دهند تا از تجمع زیاد مسافرین در این بنادر جلوگیری بعمل آید.

عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد:سالن های برگزاری مراسمات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حضور تعداد محدود نفرات با مجوز و نظار بهداشت می توانند فعالیت داشته باشند و یک نیرو را بعنوان ناظر به مرکز بهداشت معرفی تا پس از آموزش لازم هنگام برگزاری مراسم ها نظارت لازم را بر رعایت نکات بهداشتی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار