مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:
همزمان با آغاز پالایش اطلاعات متقاضیان مرحله سوم مسکن ملی، این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی وضعیت ثبت نام خود را پیگیری کنند.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ 18 January 2021

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: سومین مرحله از ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به مدت هفت روز برای استان اصفهان همزمان با دیگر استان‌های کشور اجرا شد و از ۲۶ دی‌ماه ۹۹ پالایش اطلاعات متقاضیان آغاز شده است.
علیرضا قاری‌قرآن افزود: در استان اصفهان نام نویسی متقاضیان در شهر‌های که در مراحل قبل امکان ثبت‌نام نبود در ۱۶ شهر استان شامل آران و بیدگل، نجف آباد، نطنز، طرق‌رود، چرمهین، باغشاد، زاینده‌رود، دامنه، بوئین و میاندشت، جوشقان قالی، کامو و چوگان، مشکات، ونک، بی ده، باغ بهادران و جوزدان محقق شد.
وی گفت: بررسی مسکن و تسهیلات یارانه‌ای ثبت‌نام کنندگان از طریق سامانه فرم «ج» وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌شود و سابقه مالکیت از طریق سیستم ثبت اسناد و سامانه تسهیلات شبکه بانکی بررسی خواهد شد.
قاری‌قرآن تاکید کرد: ثبت‌نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به معنای تأیید شرایط متقاضیان و تعهد ارائه واحد مسکونی به آنان نیست و با توجه به محدودیت تأمین اراضی پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تأیید شده انتخاب خواهند شد و با مشخص شدن واجد شرایط نبودن متقاضی از این طرح حذف می‌شود.
وی افزود: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که در مرحله سوم اقدام به ثبت نام کردند می‌توانند با مراجعه به بخش «مشاهده و پیگیری درخواست» در سامانه طرح اقدام ملی به آدرس tem.mrud.ir وضعیت ثبت نام خود را پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار