پروژه های بسیار زیاد و متنوعی در منطقه 22 در حال تکمیل شدن هستند که از محبوب ترین آن ها می توان به پروژه های بقیه اله و خرازی اشاره نمود. پروژه های بقیه اله در منطقه 22 زبانزد عام و خاص هستند که با طراحی بی نظیر و همچنین نقشه کشی فوق العاده به طرح های ذوزنقه ای، زیبایی و جلوه خاصی را به این منطقه بخشیده است که مجری آن ها شرکت نامی اریکه پارسیان است.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ 18 January 2021

در سوی دیگر پروژه شهید خرازی که یکی از پروژه های عظیم در منطقه 22 تهران است با همکاری 5 تعاونی وابسته به سپاه فرایند ساخت آن انجام می شود. اگر علاقه بسیار زیادی به پروژه های انجام شده در منطقه 22 دارید می توانید به مقاله " دلایل محبوبیت و ایده آل بودن پروژه های خرازی و بقیه اله در منطقه 22 چیست؟ " مراجعه کنید.

 

بررسی پروژه های بقیه اله در منطقه 22

منطقه 22 یکی از منطقه های خوش آب و هوا و ایده آل تهران است که پروژه های ساختمانی عظیمی در آن در حال اجرا است. در میان تمامی پروژه های ساختمانی، پروژه های بقیه اله رنگ و بویی خاص دارند و با طراحی ایده آل تری تهیه شده اند.

در حال حاضر در منطقه 22، 3 پروژه بقیه اله در حال اجرا است که به ترتیب آن ها را پروژه بقیه اله 1 و 2 مروارید و 3 میلان نامگذاری نموده اند.

در پروژه بقیه اله 1 که صرفا برای کارمندان و کارکنان بیمارستان بقیه اله آماده شده است. 1 برج 30 طبقه ای ساخته شده است که در هر طبقه آن حدودا 8 واحد به متراژ های 130 متر ( دو خواب)، 150 متر ( سه خواب) و 160 متر ( سه خواب) وجود دارد که متناسب با نوع بودجه خود می توانید از واحد های آن استفاده کنید.

در سوی دیگر پس از موفقیت های کامل در پروژه بقیه اله 1، شرکت پارسیان به دنبال پروژه های دیگری در این منطقه بود و پس از آن دو پروژه بقیه اله 2 و بقیه 3 میلان را در این منطقه احداث نمود که برخلاف پروژه 1، برای افراد عادی مورد استفاده قرار می گرفت.

دقیقا همانند برج بقیه اله 1، برج 2 نیز دارای 30 طبقه است که هر طبقه آن 8 واحد وجود دارد. در سوی دیگر برج 3 نیز که موعد تحویل آن در سال 1403 می باشد، یک برج 26 طبقه است که در هر طبقه آن 4 واحد وجود دارد که بر اساس متراژ های متفاوت و منحصر به فردی به فروش می رسد.

تمامی برج ها دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری، سالن های ورزشی و بدن سازی، سالن اجتماعات، لابی و... هستند.

 

بررسی پروژه خرازی و ویژگی های محبوبیت آن

از دیگر پروژه های قابل توجهی که در منطقه 22 می توان به آن اشاره نمود، پروژه خرازی است که در آن 5 تعاونی مخصوص و منحصر به فرد در سپاه وظیفه ساخت و اجرای آن را بر عهده دارند. این پروژه در زمینی به وسعت 38.5 هکتار و در 44 بلوک در حال اجر می باشند. از جمله تعاونی های سرشناسی که در پروژه شهید خرازی سپاه مشغول به فعالیت هستند می توان به تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی، تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول(ص)، تعاونی مسکن هوا فضا، تعاونی مسکن نیروی زمینی و تعاونی مسکن ستاد کل اشاره نمود.

 

برچسب ها: املاک نجومی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار